Alla inlägg den 24 april 2011

Av Madeleine Sundström - 24 april 2011 09:45

Jaha då va snart helgen förbi och har haft en super mysig helg tillsammans med mina älsklingar! Elias har varit en ängel och min älskling, ja han är ju som han men alltid lika underbar :) I fredags så va vi uppe hos far min och snackade och drack kaffe och sen vart de ut och åka lite raggarbil och Elias va hur nöjd som helst :) skrattade och va super glad :) Han har somnat sent båda dagarna denna helg, men va gör de? Det är helg så då kan man ju vara vaken längre istället för att lägga sig jätte tidigt vilket min son inte vill göra :P

 

Igår så va vi hemma hos mamma och käkade jääättttttttteeee god mat :) Elias käkade hur mkt som helst och barnen fick leta efter påskägg :)

vi alla vart helt slut efter att ha ätit :P som vanligt när man äter mammas mat :P

vi va kvar en stund och sen åkte vi hem till åsas föräldrar för där va pappa och dom :) Trevligt va de och Elias va hur snäll som helst och sprang omkring och hade sig :) vart sen igår med :P Kom hem och sen fixade jag välling och sen sov både han och jag :)

 

Idag är det söndag och jag har faktiskt inte den blekaste om vad vi ska göra idag, men de visar sig faktiskt! Ut i det fina ska vi iaf :) Måste ta vara på de här vackra vädret! aja nee de va allt för mig idag!

 

Älskar miin lilla familj <3

Hörs/M

Ovido - Quiz & Flashcards