Alla inlägg under oktober 2011

Av Madeleine Sundström - 31 oktober 2011 20:47

Allt är upp och ner men tar mig igenom dagarna utan problem med hjälp av sonen

men när han lägger sig så kommer tankar och funderingar upp..

Men en vacker dag så kanske allt blir bättre och tills dess så är de bara att gilla läget helt enkelt..

Jag har slutat att hoppas, jag har slutat att tro..

Just nu tar jag en dag i taget..

Tänk så hatad man kan känna sig av någon som har sagt så mkt :(

De är inge kul.. Spelar ingen roll att personen har berättat vad som rör sig i skallen på h*n utan jag får

den känslan iaf.. men men.. Jag har gjort allt, försökt med allt.. Kan inte göra så mkt mer..

 

imorron så åker vi till kolsva och ska hälsa på först farmor och sen ska vi hälsa på farfar!

för övrigt så händer de inte mkt.. Elias ska till dagis och jag ska hem och städa och diska och sånt skit..

 

Idag så har vi varit på Elias dagis och haft familjekväll och de va riktigt mysigt och elias va tydligen en mormorgris idag, ingen annan dög helt enkelt.. Eller aa jag dög jätte bra när vi satte oss i soffan och skulle mysa innan han skulle läggas =) mammas prins <3

 

Ne nu ska jag kolla på den som dräper och sen blir de läggdax.. Har en son som vill upp tidigt nu för tiden..

 

Hörs/M

 

Av Madeleine Sundström - 30 oktober 2011 11:34

Hejsan!

Undra när allt ska bli bättre? Undra när allt ska bli bra?

Jag mår inge bra efter beskedet jag fick i fredags, det känns tungt,

ledsamt men vi måste ta en dag i taget och njuta av dom dagarna!

Men just nu som jag behöver han som mest så vänder han ryggen mot mig!

Vad har jag gjort för fel? va de här fördömt från början?

Jag vet inte.. Jag vet varken ut eller in just nu!

De enda jag vet är att jag har min älskade son som gör mig lycklig och min

familj!

Jag känner ingen glädje längre förutom när jag har min son hemma och vaken..

Just nu önskar jag bara att han va hemma så man slipper känna tårarna rinna nedför min kind!

Igår så kände jag först inte för att göra ett skit men sen kände jag att de kanske

behövdes lite och få snacka ur sig med en vän som aldrig vänder ryggen till!

De hjälpte från början men sen kom man hem till ensamheten igen och då börjades de igen :(

Just nu mår jag inge bra och de kommer vara tyst här ett tag tills jag känner mig på bättre humör!

 

Du vänder mig ryggen till nu när jag behöver dig som mest!

Du lovade att aldrig förändras, jag lovade att aldrig förändras,

men jag höll de men de gjorde inte du!

Du är förändrad, en gång så fanns du där nu är du bara frånvarande!!!

 

Hörs/M

Av Madeleine Sundström - 25 oktober 2011 20:28

Snart så är denna dag oxå över.. Dagarna rullar på så satans fort tycker jag och prinsen min blir bara större och större och pratar för fullt här hemma, visst man kanske inte förstår exakt allt men han härmar väldigt mkt =)

Så roligt att lyssna på han =)

Imorron så kan man iväg till kursen, va ju där sist i fredags så de känns lite skumt, men hade ju tandvärk i måndags och en akut tid till tandläkaren så vart aldrig av att gå dit samt så hade jag inte sovit nått heller så man va dö slut i kroppen!

Men imorron så är jag tillbaka igen =) och det blir även min sista dag för denna vecka eftersom vi åker till ullared på Fredag =) wiiihoo vad jag längtar =) Shoppa julklappar samt present till min brorson som snart fyller år =)

Jaha nee nu har jag inte tid med de här längre! heipa!

 

Hörs/M

Av Madeleine Sundström - 24 oktober 2011 20:14

Ja de är fan inge roligt.. har inte sovit ett skit inatt pga denna jävla tandvärk..

Men lyckades få en akut tid till tandläkaren iaf och i hopp om att dom skulle ta bort den tanden

men icke sa nicke.. Den är inflamerad och därför den gör så ont så det blir att käka

antibiotika först i 10 dagar 2 tabl/2ggr om dagen!

Tack vare min älskade mamma så har jag tagit mig igenom denna dag!

Hon har lämnat och hämtat Elias på dagis, varit ut med dino både morgon och kväll och va här

och hjälpte mig på kvällen med elias! Hade nog inte orkat mig igenom dagen utan hennes hjälp!

Och inte nog med tandvärk så ska de va en massa annat oxå.. Fan jag orkar inte..

 

Ne jag orkar inte ens blogga mer här.. måste skriva lite privat i min dagbok här hemma!!!!!!

 

Hörs/M

Av Madeleine Sundström - 21 oktober 2011 13:02

Hallå därute =)

Nu va de ett tag sen jag skrev, men har känt mig lite hänig och haft ont i skallen så har inte haft någon ork att uppdatera nått!

Denna helg så är sonen hemma hela helgen och de ska bli så otroligt skönt att få mysa med han =) Idag är det fredag och de menas att nu har helgen äntligen börjat =)

Kursen gick bra förutom att de va så jävla kallt inne i datasalen så vi satt mest utanför och drack kaffe och pratade sen va de att gå och hämta hem grabben från dagis, men han ville inte riktigt följa med hem men till slut så ville han de :P

Ikväll så blir de tacos mys framför idol =) Så va fan man ska äta nu är en bra fråga eller om man kanske ska ta och vandra ner till morsan en sväng och bjuda på lite paj och äta de så man står sig till kvällen =) ska ringa och kolla med henne =) måste ändå ner till stan och köpa bröd och cigg =)

Jaha nee nu ska jag ta och ringa mamma och se va hon säger och om hon har tid med lite besök =)

Trevlig helg på er!

 

Hörs/M

Av Madeleine Sundström - 16 oktober 2011 20:48

Äntligen så kom min älskade son hem efter en helg hos sin pappa och jag har saknat honom så otroligt mkt, det är 3:e helgen han har varit där dock bara 1 natt dom senaste helgerna men ändå, jobbigt har de varit! Men nu blir det som vanligt igen, så skönt att ha honom hemma, det är full fart hela dagarna =) förutom när han är på dagis, för då är jag antingen på kurs eller så är jag hemma och städar osv =) Och så va de extra skönt att han kom hem idag eftersom jag drömde om att han dog och jag va så jävla ledsen, så när jag vaknade upp så va jag helt kallsvettig och helt röd i ögona och kudden va blöt, Va tvungen att skicka mess till hans pappa för att kolla att allt va bra med han! Hatar såna drömmar! Elias är ju de bästa jag har och jag vet inte hur jag skulle klara mig om nått hände honom! Den rädslan kommer man ha från man blir gravid tills man dör! Jag va jätte orolig att jag skulle förlora Elias när han låg i min mage och jag va orolig att nått skulle hända under förlossningen och jag är fortfarande lika rädd än idag att nått ska hända honom! Skulle jag förlora honom så skulle jag förlora hela mitt liv! så är det! Jag älskar min unge så otroligt mkt <3

Men helgen har varit bra iaf =) P kom i Fredags och sen sov kvar här tills igår, han skulle egentligen ha varit kvar tills idag på fm men han mådde inge bra så han åkte hem :( men de va mysigt att få haft honom här en natt iaf =)

Imorron så är det dagis för skrutten och kurs för min del =) Fick ju lång helg eftersom de inte va någon kurs i Fredags =) så skrutten ligger och sover sen nästan 1½ timme tillbaka och jag har nyss ätit lite paj och ska nog snart krypa ner i sängen jag med.. Går bara och väntar på att mamma ska ringa så man får gå och lägga sig sen ;) vi tar ju alltid sista blosset på kvällarna =) eller aa oftast iaf =) Nee nu ska jag stänga av och plocka fram kläder till plutten tills imorron och sen invänta mammas samtal =)

 

Hoppas ni har haft en bra helg ni med!

Hörs/M

Av Madeleine Sundström - 13 oktober 2011 11:02

Hej där =)

Va ett tag sen man skrev men har inte känt för att skriva eller uppdatera men nu kör vi lite uppdatering =)

Här hemma rullar dagarna på för fullt, fullt upp med dagis,kurs(mån,ons,fred),lek,bus,mys,tvättning,stä
dning osv =) Ja så mina dagar dom rullar på =)

snart är helgen här och då ska min älskade son hem till sin pappa så idag ska vi mysa extra mkt! Eftersom jag ser honom bara imorron bitti och sen hämtar hans pappa honom på dagis och sen får jag se han på söndag em igen, längtar redan dit =)

jaha va kan man mer säga? Finns inte så mkt att säga faktiskt! så nu struntar jag i de här och hoppar in i duschen istället =)

 

höres/M

Av Madeleine Sundström - 5 oktober 2011 17:38

Jag saknar en vän, en vän som fanns där för mig och som ställde upp och lyssnade va de än va!

Jag saknar en vän, en vän som jag alltid hade roligt med!

Jag saknar en vän, en vän som en dag bara försvann och lämnade mig själv!

Jag förstår fortfarande inte varför, växte vi ifrån varandra eller hade jag gjort nå fel?

Jag tänker fortfarande på denna vän och funderar på hur hon mår och va hon gör osv!

Jag saknar dig vännen, för mig kommer du alltid att vara min vän och jag kommer alltid att önska dig all lycka här i livet! Jag hoppas du mår bra och att familjen mår bra!

 

Jag har inte alltid haft de lätt, men jag vet mina fel och brister, jag har lärt mig vad som är rätt och fel!

Alla kan göra misstag även jag, jag har varit med om så mkt i mina 24 år och det är nått som alltid kommer att följa med mig i livet, som ett ärr som aldrig kommer att försvinna!

 

Jag lever i nuet och tar en dag i taget tillsammans med sonen!

Satt här om dagen och gick igenom lite bilder på den dagen hela mitt liv förändrades till nå bättre, dagen då min son kom, en guldklimp på 4160 g och 53 lång!

Den lyckan, den kärleken, den glädjen kan inte beskrivas, den måste upplevas, sen den dagen så har han alltid varit mitt nr 1 och kommer alltid att vara! Sätter honom i första rum och mig själv i sista rum!

Imorron blir han 18 månader och tiden har gått så fort, kommer fortfarande ihåg den natten vattnet gick och när han föddes den där tidiga morgonen den 6 April 2010!

Så imorron är han och jag ledig så vi ska mysa och äta gott och fika lite god kokoskaka som min mormor kom förbi imorse med =) Och så skulle bästa mamma/mormor komma förbi eller så skulle vi gå till henne =) men de bestämmer vi imorron =)

 

Nu har jag skrivit lite grann om vad som händer i min skalle men finns så mkt mer men de skriver jag i min dagbok här hemma! Men nu ska jag först tända lite lampor, in i duschen och sen så ska jag bara ta de lugnt! Elias pappa är här idag och fixar allt med Elias så jag tar en lugn kväll idag =)

 

Hörs/M

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards