Alla inlägg under maj 2011

Av Madeleine Sundström - 29 maj 2011 11:51

Det är verkligen tyst och tomt här hemma utan min lilla vilding :( har inte vant mig vid än att han åker till sin pappa på timmar någon söndag i månaden!

Är ju så van att ha honom hela tiden, 24/7 liksom och sen helt plötsligt så är han inte hemma och de är så tyst! Men nu får tiden gå fort till 16:00 så min skrutt får komma hem igen, då ska vi fira morsdag :)

 

Helgen har varit bra, lugn och skön, säkert många som har vaknat bakis hela helgen :P medans en annan mår toppen :) Och det är tack vare min son annars hade jag nog med varit full och dålig :P haha!

I fredags så kom pappa/moffa och satt barnvakt i 2 timmar ungefär så jag och älsklingen kunde gå över till morsan och ta någon cider/öl och bara slappna av och skratta med båda mina brosor och hela rama gänger :) skoj va de :) och så snälla som dom va så drack dom åt mig med ;) fast jag vaknade upp dagen efter och mådde toppen, dock väldigt trött eftersom min son ville upp tidigt :P haha!

Igår for vi iväg till v-ås en sväng, gick på marknaden och tittade lite och sen så for vi till MAX och käkade :) göttgött :) och sen in på city gross och köpte lite :) sen hem och gav elias mat och sen iväg till kolsva för att älsklingen skulle hjälpa pappa med bilen men först så vart de kaffe och fika :) sen ner till garaget :)

 

Idag ska vi hem till mamma och fira henne och få lite tårta :) mums så gött :) för övrigt ska vi inte göra så mkt om vi inte ska åka iväg till stugan, de visar sig nog!

jahapp nee nu har ni fått en liten uppdatering så nu vet ni att jag lever och mår bra!

 

Grattis alla mammor på morsdag :)

 

Älskar min lilla underbara och fina familj, ni är dom som gör mig lyckligast <3

Höres/M

 

Av Madeleine Sundström - 20 maj 2011 10:04

God dagens :)

Här hemma har det varit sen strax före kl.07 imorse :P det är ju inte jag som bestämmer när vi ska kliva upp utan det gör min älskade son :) Han har kommit in i en ny period där man tydligen ska kliva upp tidigt! men men de gör inge, visst är man trött i stort sätt hela dagen men jag får ju mkt utav dagen och vi får ju mysa och leka och gosa mkt ihop :) så det är ju positivt :)

Här hemma har vi nyss dammsugit av lägenheten och Elias lekte jagis med dammsugaren :P ser alltid lika roligt ut :) och snart så ska jag ta och fixa till mig lite och sen bär det ut på stan för att springa lite ärenden! funderar även på om man kanske skulle köpa nya bodys till Elias, det skulle ju behövas om man säger så, han växer ju ur sina så fort :P haha! tror nog att vi gör det sen när vi är klara med de vi ska göra :)

Men först så ska jag ge min älskade son mat innan vi går någonstans, jahapp nee börja fixa sig och sen fixa mat till min skrutt!

 

You are my dreams baby, you are all that I need! I love you baby! <3

 

Trevlig helg på er alla!

Hörs/Madde

 

jirftui4r9ityh85ew65 edy8h8t/ Elias :)

Av Madeleine Sundström - 17 maj 2011 19:34

Jaha va då dax att skriva några rader igen tycker jag :)

Har inte haft direkt någon skriv lust och när jag väl har haft de så har jag inte haft tid ;)

I fredags så va vi i kolsva hos far och åsa och spelade krocket med hela ligan där uppe och mkt mkt mkt skratt vart de :)

I lördags vart de upp till linde på Crusing och elias hade verkligen roligt :) satt och skrattade och pratade med folket som vi åkte förbi :P han fick ju även busa lite med morbror mattias,morfar och åsa + många fler :)

I söndags så vart de en städar dag och så gick vi och hälsade på mina svärföräldrar där Elias röjde på som tusan :)  För övrigt så har vi bara tagit de lugnt och myst!

Idag vart de mkt mys innan älsklingen drog iväg till jobbet! Först innan maten då Elias sov och sen efter maten då Elias bestämde sig för att han inte hade sovit färdigt så han sov igen och vi myste igen :) så underbart att bara kunna sitta i soffan och mysa tillsammans, bara han och jag, de behövs ibland, men det är även mysigt när vi alla myser :)

Elias åkte på feber igår men idag va den borta så vi får se om vi tar oss ut imorron eller om vi väntar någon dag till, på torsdag ska vi iaf följa med mamma/mormor ner till torget, hon skulle köpa blommor :)

Jaha nee nu ska jag återgå till att vänta på att fruarna ska börja! men nu har ni fått er en liten uppdatering iaf :)


Älskar min lilla familj så otroligt mkt, det är ni som gör mig till den lyckligaste!

Jag och min älskling är då väldigt olika varandra men det är därför vi passar så bra :) vi får varandra att skratta och må bra och vi gör varandra lyckliga och det är de som betyder och såklart så gör han Elias lycklig och han trivs verkligen med Dirre :) och det är de så mest betyder mkt! <3<3


Hörs/M

HTC

Av Madeleine Sundström - 14 maj 2011 10:45

Jaha då va man ägare till en htc tele :) tack vare min älskling som va så trött på min tele som min son hade sönder förra veckan!  och jag vart så trött på hans tjat så till slut så tackade jag JA till att ta över hans! Tack älskling, det betyder så otroligt mkt <3

Nåja nog om de :) Igår så tog vi oss en promenad med dino efter maten ner till svärföräldrarn dock så va inte svärfar hemma men då passade älsklingen på att ta hans telefon :P Va inte så populärt kanske men men :P elias tyckte de va jätte kul, sprang och pratade och hittade lite leksaker och va ute på balkongen och tittade på alla som gick förbi :) sen gick vi vidare till cadillacen och åkte hem till far och åsa! Drack kaffe och laddade telefonen och snackade en massa och jagade elias som va överallt och ingenstans :P och han är ett riktigt pratmonster :P

Senare på kvällen så somnade Elias och vi passade på och spela lite crocket innan for hemåt, de tog några timmar om man säger så men vi fick oss mkt skratt iaf :) Kom hem kl.00 då vart de direkt i sängs för oss alla!

 

Idag ska vi åka till linde på Crusing, Elias första åktur i ett crusingled :) Så blir att packa väska och hoppa in i duschen och sen laga mat, Lövbiff,kryddiga strips (som jag säger att dom heter) och sås :) sen blir de att åka till kolsva för att möta upp resten av folket som oxå ska dit :)

 

Och imorron ska Elias hem till sin pappa på timmar igen så då ska jag passa på och storstäda här hemma! Måste sysselsätta mig så jag inte saknar ihjäl mig efter min son ju, så tyst och tomt utan mitt lilla hjärta när han inte är hemma, turen är väl de att han är hemma väldigt mkt och de är väldigt skönt! Älskar att umgås med min son och ha han hemma, visst vi kan vara osams men jag älskar han överallt annat! Ne in i duschen medans Elias sover!

 

Älskar dig min underbara Christoffer, Kommer aldrig att släppa taget om dig <3

Höres/M

Av Madeleine Sundström - 10 maj 2011 20:04

Jaha snart är denna tisdag förbi och idag så har vi lagat mat, och sen gick vi ut i det fina vädret, gick och träffade brosan och mossilossen :) och njöt av det fina vädret :) iaf så gott vi kunde :) Elias skulle springa iväg och först så tog älsklingen han så nog fick han motion allt där en stund :P sen fick han vila så då va de min tur men sen så tröttnade elias och älsklingen skulle hem och byta om till arbetskläder och sen så gick vi ner till stan och där pussade vi hej då så gick jag och Elias till mamma en sväng för att se hur de gick med städningen! Sen gick vi hemåt och donade lite och Elias lekte och sprang för fullt här hemma!

Pappa och Åsa kom hit på lite fika :) trevligt va de :) Och sen va de läggdax för skrutten när dom åkte hem så nu sover han! En bra dag dvs :) Och helgens planer är i stort sätt planerad! blir de fint väder så åker vi till Linde på lördag för lite crusing! ett helt gäng härifrån :) trevlans blir de! Fast de är bara vi i våran bil och sen blir de ungefär 3 bilar till :) vad jag vet iaf :) På fredag ska vi förmodligen iväg och käka :) mums säger jag bara och skönt att slippa laga mat ibland men de är inte riktigt bestämt än! Får se vad resten av folket säger :) Fast veckan tar vi som de kommer, njuta av solen och mysa och leka är väl de som händer, förutom de här tråkiga städningen och diskningen! Ja just ja sen ska vi på kalas på Torsdag fast för mig blir de 2 ggr eftersom mormor ville träffa hela gänget samtidigt men eftersom min älskling jobbar em så går vi dit när tom har vaknat! Jaha nee de va väl allt för mig denna gång! Ska gå och ta mig nått att äta! Ha de gött alla!

 

älskar min familj mest av allt! Ni är mitt liv och mitt allt <3

Höres/M

Av Madeleine Sundström - 9 maj 2011 16:10

Fick visst bli ett inlägg till idag :)

Vi har nyss kommit hem och Elias han härjar för fullt här hemma :)

När älsklingen kom över till oss imorse så tog vi på oss kläderna och gick ut på stan en vända och sen fick Elias leka lite!

Lagade lite mat och käkade och sen satt vi i soffan och myste lite alla 3 :) innan vi for ut på en liten promenad innan älsklingen skulle hem och hämta cykeln och cykla iväg till jobbet!

vi gick med han en sväng eftersom Elias somnade så vi sa hejdå på stan istället för här utanför :)

Jag gick runt på stan tills Elias vaknade sen vandrade vi hemåt igen! nu ska vi inte göra så mkt mer utan att leka och busa och Elias ska käka kvällsmat snart och jag ska nog ta hand om disken snart! Så man har den borta iaf :)

 

Christoffer: Du är den som alltid har haft en speciell plats i mitt hjärta sen vi lärde känna varandra! Vi är två som hör ihop! Du får mig alltid att skratta och le och du gör mig så otroligt lycklig! Du är så underbar mot både mig och Elias!

Älskar dig så otroligt mkt mitt hjärta <3

 

Elias min älskade son, jag kommer att göra allt för dig, allt för att du ska må bra och ha de bra! Att få vara din mamma gör mig så lycklig, du är mammas allt!

Jag älskar dig så otroligt mkt <3

Hörs/M

Av Madeleine Sundström - 9 maj 2011 06:59

Denna helg har ju varit super bra :) Skit rolig :) I fredags så åkte vi till strängnäs eller hur de svavas för att titta på en raggarbil till älsklingen min! fastnade direkt för en och den bestämde han sig på! Åkte vidare hem för att hämta lite grejer och sen vidare till morsan där vi alla satt och väntade på svar om han skulle få hämta bilen dagen efter (Lördag) efter bra länge så fick han ett samtal och han vart skit glad, skuttade och hade sig :) beskedet va alltså bra :)

Vi kom hem till kl.21 ungefär och sen va de nästan läggdax så man orkade med dagen :)

i lördags så va det crusingdax :) så man har väntat och längtat :) medans älsklingen och Nisse drog iväg för att hämta bilen så packade jag elias väska och sen for vi ner på stan :) men först över till mamma för att lämna väskan eftersom hon skulle vara barnvakt så jag kunde roa mig och ladda batterierna :) Tack mamma :)

älskling dök upp,drog till kolsva,tvättade och städade ur bilen,vidare till stan, hem och duscha och fixa sig och sen ner i bilen sen va man igång :) fy satan vilken rolig kväll :) förutom en grej senare på kvällen.. Att folk inte bara kan gå vidare och strunta i vad min älskling köper sig för bil och vad vi gör, jadu nyfikna människor! tycker nog att denna person ska försöka hålla sitt förhållande vid liv istället och ta reda på saker och ting, för vi fick veta mkt men inget jag tänker varken lägga mig i eller skriva ut för vet ni varför? Jag struntar i denna person, det har jag gjort länge, glömt allt som har med denna person att göra! Så vet ni så nu ska jag fortsätta skriva om kvällen för personen är glömd till och med från min älsklings sida! En sak till som kommer så blir de polisanmälan bara så du vet lilla du!!!!!

aja åter till lördagen! åkte runt, träffade far min och sen en massa folk, åkte hem till älsklingen runt 21 för då skulle han få börja dricka :) men lyckades hitta chafför så vi va ute till strax efter 02 någon gång! Sen va de bara hem och mysa fast med en hund i mellan oss :) men de va mysigt för det!

Igår så va vi nog alla helt slut! vaknade tidigt och tog oss en promenad för att köpa lite dricka och chips :) sen låg vi bara i soffan och myste och verkligen hade de skönt, sen ringde mamma att hon va på väg över med Elias sen så va allt åter till verkligheten :) Över till kolsva och firade farfar och sen hem och lägga lillfisen och sen för att lägga mig själv :)

Idag är det måndag och nu ska jag ta och fixa mig lite frukost för att sedan mysa i soffan med lillkillen innan han ska ha frukost! Idag ska vi ta oss ut hade jag bestämt mig och så blir de nog :) Måste ta vara på solen men innan dess så blir det att laga mat till mig och mina älsklingar :) hemmagjorda pannbiffar och hemmagjord sås och potatis :)

Nee frukost time! Nu vet ni lite om min helg idag!

 

''Jag är en riktig raggare,raggare,raggar och en riktig artontaggare....'''

Den ägde i bilen ;) Jag och Nisse härjade som tusan och såklart så fick ju små grodorna vara med oxå en stund ;)

 

Älskar min lilla fina familj, ni är dom som gör mig så otroligt lycklig! <3

Hörs/M

Av Madeleine Sundström - 7 maj 2011 08:55

Idag är det den dagen vi många har längtat efter :) Mamma ska vara barnvakt till Elias så jag kan få roa mig lite och samla lite krafter för min son är då inte den lättaste att ha och göra med! trots trots och åter trots, men bakom denna trots så finns den en underbar unge som kommer fram då och då :) mammas lilla prins :)

Snart blir det att hoppa in i duschen och sen ska vi fixa till oss lite, leta fram kläder till kvällen och sen ska jag försöka få tag på mamma/mormor :) så vi kan gå ner och titta lite på stan tillsammans :)

Min älskling åker iväg och hämtar sin andra kärlek snart :) fast jag kommer alltid vara nr 1 annars jävlar :P

Nehe nu ska man väl ta och göra sig klar så man slipper tänka på de :)

 

Älskar min fina och underbara lilla familj <3<3

Hörs/M

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards