Alla inlägg under augusti 2014

Av Madeleine Sundström - 30 augusti 2014 12:02

....ja de är jag verkligen :) imorse vaknade jag upp och kände mig super lycklig och glad för allt jag har :) har en jätte fin familj, en underbar man som stöttar och tröstar, två vackra barn som jag älskar mest av allt :) få men underbara vänner. Ja jag är så lycklig :)
Flytten närmar sig och lite nya men begagnade saker inköpt :) planer för hur barnens lekrum ska se ut är i full fart :) säljer iväg en massa skit som inte behövs oxå :) ska nog sälja iväg våran barnvagn :) den står ju bara och tar plats!
Gud va jag längtar efter flytten nu alltså :) egen trädgård, sandlåda på gården, staket runt om, bubbelbad kar och mkt större rum ;)
Aja de får duga för idag,

Hörs/ Fru S

Av Madeleine Sundström - 22 augusti 2014 22:38

..sover förutom jag och busiga ruffus ;) mannen va trött och ville lägga sig och sova och jag vill inte sitta uppe helt själv så la mig oxå i sängen :) dock så tog jag med mig mobilen ;) fast de dröjer nog inte förrän en annan lägger sig med :)
Idag har vi hämtat ut Mileys presenter samt shoppat lite till hennes kalas och en till present ;) men nu är de bra ;) känns helt sjukt att hon snart fyller ett år, ett år har snart gått sen vi blev chockade att hon ville komma ut, trodde hon bara jävlades ;) men icke sa Nicke ;) hon hade bråttom ut :) ett helt år av utmaningar och känslor :) hon älskar sin storebror och han henne :) så kul att se dom skina upp mot varandra när vi hämtar han på dagis :) kunde inte ha fått underbarare barn <3
Och flytten närmar sig lite smått iaf ;)
Kommer bli hur bra som helst :)
Ne de är en dag imorron oxå :) så blunda lite nu och hoppas inte John blund har glömt bort mig ;)

Nattinatti/ Fru S

Av Madeleine Sundström - 18 augusti 2014 14:10

.. Ja det är just de är, ord som bara sägs men inte menas, ord som man säger för att vara snäll!
Är så trött på tomma ord, tomma ord som "vi måste träffas snart" "Gud va länge sen vi såg, ska vi ses imorron?" "Saknar allt de roliga vi hade" osv osv.. Det är bara ord som inte menas, ord som folk säger för att vara snälla, börjar undra om det finns någon som säger dom orden och menar dom!
Bara för att jag har två vackra underbara barn så är jag inte bara mamma, utan jag är även oxå Madde!
Visst jag har vuxit upp och kommit ifrån alkoholen, men man kan göra en massa utan alkohol!
Måste man verkligen dricka för att ha kul? Måste man verkligen dricka för att göra nå? Är de så, så klarar jag mig så bra utan att ha några vänner, har dom mest betydelsefulla i mitt liv som kan och vill umgås med mig utan att man ska dricka jämt, har en underbar liten familj som förgyller livet med lycka och skratt, jag är lycklig <3 för över två år sen så kunde jag inte säga att jag va jätte lycklig, hade min som son, min familj men nu står jag här med inte bara ett barn utan två jätte vackra barn, gift, gift med världens underbaraste make! Snart flytta till radhus med en egen tomt på baksidan :) barnen kan springa ut och in hur dom vill :) dock en bit till dagis men de struntar jag i :)
Ne nu ska jag mysa och busa med barnen innan det är dax för att fixa maten <3

Hörs/ Fru S

Av Madeleine Sundström - 12 augusti 2014 13:30

.. Så är de dags :) spännande :)
Idag så började Elias på dagis :) börjar lite smått med lite korta tider :) så idag va de 9-11, imorron 9-12 och sen 9-14 på torsdag :)
Han hade skött sig bra och redan skaffat sig vänner :) och brud har han med skaffat sig säger han ;)
Så skönt att han har äntligen fått börjat :) han har verkligen längtat ;) jag och Miley tyckte dock att de va lite tyst här hemma :) de tar väl lite tid innan man vänjer sig :)
Just nu ligger tösen och sover och Elias tittar på film och mannen jobbar :) ska ta och vika lite kläder :) snart dax att rensa bort storlek 74 på tösen :) hon börjar ju bli så stor :) snart 1 år :) ska ner och hämta ut inbjudningskorten sen till Mileys 1 årsdag :) börjar bli dax att skicka iväg dom :)
Jaha ne vika kläder och mysa med sonen!

Hörs/ Fru S

Av Madeleine Sundström - 10 augusti 2014 11:26

.. Dagen för hjärtat sen är semestern slut, imorron återgår vi till verkligheten igen och jag ska på inskolnings samtal på dagis :) så förhoppningsvis så börjar Elias redan på tisdag :)
Själv är jag hemma med tösen till oktober sen ska även hon skolas in!
Just nu har vi en tös här hemma som har hög feber :( haft feber från igår och inatt va den skyhög :( nästan 40 grader :( så idag blir de att vara hemma efter vi har varit in och handlat o varit på Apoteket!
Hade egentligen sett fram emot att göra nått på gubbens sista semester dag men va gör man inte för sina älskade barn när dom inte mår nå bra!
Semestern har varit toppen och vi har njutit en massa, solat, badat, varit på husvagns semester, osv :) kan inte ha varit bättre :)
Sökt två jobb på loppet av en vecka ;) lika bra och börja eftersom jag vägrar att hamna på någon kurs från af ...
På tisdag ska vi göra nått som kan bli toppen till hösten:) vi får se :) säger inget än ;)

Jahapp bläddra lite igenom kanalerna medans tösen vilar!

Hörs/ fru S

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards