Alla inlägg under juli 2012

Av Madeleine Sundström - 31 juli 2012 19:58

God kväll!
Idag klev vi upp tidigt för att åka på utflykt till Furuviks parken :-)
Vädret har varit väldigt varierande ;-) sol,regn och åska :-) men vi har haft det toppen ändå och Elias har ridit ponny,åkt karuseller,klappat getter osv :-) en helt nöjd son när vi åkte därifrån :-) just nu spelar gubben minigolf på tv och jag och Elias ligger i sängen och tittar på film och myser :-) imorron är man ledig från jobb men inte från kunskapskompaniet men det ska bli kul att få träffa alla igen :-) va ju ett tag sen ;-) ne nu ska jag fortsätta och mysa med grabben min <3

Hörs/M

Av Madeleine Sundström - 30 juli 2012 16:32

Till dig min vackra kan inte beskrivas, den kan inte förklaras, den kan endast visas! Snart har det gått ett halvår sen det vart du och jag, lyckligare kan jag inte bli! Du och Elias är mitt allt, ni är dom som får mig att andas!
Jag vet att jag kan vara en riktig Bitch ibland men jag älskar dig jätte mkt ändå och aldrig släpper jag din hand och låter dig gå! Det är du och ingen annan. Det spelar ingen roll att det finns miljontals med killar så är du den enda mannen i mitt liv, den jag tänker leva mitt liv med nu och förevigt!

Örjan, du är mannen i mitt liv, min bästa vän, min själsfrände! Jag älskar dig mer och mer för varje dag som går <3

Av Madeleine Sundström - 25 juli 2012 16:01

God dag!
Nu är vi snart framme ute i stugan igen :-) blir en natt till där ute :-) men barnen klagar inte ;-) dom leker, bråkar, badar och njuter ;-) igår åt vi grillat kött och idag ska vi grilla hamburgare ;-) så himla gött så!
Blir att ta av Elias lite kläder när vi kommer fram för jag antar att han vill bada lite ;-) ne nu får det räcka med uppdatering :-)

Höres/M

Av Madeleine Sundström - 23 juli 2012 10:52

God förmiddag :-)
Här hemma har det full fart sen kl.8 imorse ;-) eller a iaf på Lillfisen. :-) Örjan fick ligga till strax före kl.10
Så snäll som man är ;-)
Idag så jobbar man 15-21 och det är sista dagen på iaf en vecka :-) så skönt med en veckas ledighet :-)
Elias leker för fullt med sina leksaker som han nog har saknat men nu är vi tillbaka till den normala vardagen igen och det är så skönt att äntligen ha han hemma igen fast man ibland vill slita av sig håret ;-) ne nu ska jag leka och sen vila en stund innan jobbet!

Höres/M

Av Madeleine Sundström - 21 juli 2012 20:21

God kväll!
Nu är det bara en dag kvar sen imorron kommer min älskade och finaste son hem igen, jag gör inge annat än bara längtar och saknar!
Ska bli så skönt att få pussa och krama han igen och familjen min blir äntligen hel igen efter en vecka av att vara halv! Det spelar ingen roll hur trotsig eller skrikig eller busig han är så man nästan sliter av sig håret på sig själv så saknar jag det där när han är borta, det blir för tyst,alldeles för tyst! Men snart är det fullt hus igen :-) imorron em :-) jag bara räknar timmarna tills han kommer hem :-) <3

Lite kort inlägg men men!!

Höres/M

Av Madeleine Sundström - 20 juli 2012 12:05

God dag :-)
Nu sitter vi i bilen på väg till Kopparberg och ska fira basse och hjärtat ska hålla på lite med bilen!

Igår så va mitt lilla hjärta på Kolmården och tittade på en massa djur så bilden som jag lägger in är ifrån Fredrik, han skickade den till mig igår och saknaden blir bara större och större men snart så är han hemma igen och gud va jag ska pussa och krama han på söndag när han kommer hem :-) jag saknar till och med hans hemska humör han kan ha ibland och allt bus och hyss han gör :-) gud va skönt att vi snart är samlade hela familjen igen och få lite livat hemma :-) det saknar jag :-) ne nu har jag inge mer att skriva!

Höres/M

Av Madeleine Sundström - 19 juli 2012 15:26

God dag :-)
Sitter på jobbet och dricker mitt eftermiddags kaffe :-) gött gött :-)
Har spenderat min fm ute i stugan och njutit :-) härligt som tusan :-) igår va vi kvar länge men trevligt va de :-) har en lägenhet som måste städas men när man ska hinna med de vet jag inte! Tvätten håller vi på med hemma och hjärtat är hemma och hänger tvätt nu och startar en ny maskin! Så tvätten får vi undan iaf :-) bara golvet och disken kvar sen! Har ju inte varit hemma så mkt nu då vi håller på ute i stugan och grejar. Typ hem och sover bara och jag jobbar så får nog bli nästa vecka då man är ledig för imorron åker vi till Kopparberg! :-) får se om vi sover kvar eller inte! Så länge jag är hemma till kl.15 på lördag för då ska jag jobba igen ;-) ne nu ska jag ta astma medicinen och dammsuga av här på jobbet! Ha det gött!!

Hörs/M

Gud vad jag saknar min älskade prins <3 mamma älskar dig jätte mkt<3

Av Madeleine Sundström - 18 juli 2012 11:19

Hejsan :-)
Idag så är man ledig och det ska man njuta av att vara ute i stugan :-) härligt värre ;-) sitter i bilen på väg dit ut nu :-) har först varit förbi dagiset som Elias ska vara på v31 för hans dagis öppnar inte förrän v32! Så nu vet vi vart han ska vara iaf :-) och så har vi varit och handlat :-) skönt att vara ledig idag måste jag säga :-) och så är det ju. onsdag och snart får jag kramas och pussa på min älskade prins igen :-) gud vad jag saknar han. Alldeles för rent hemma ;-) ne nu ska jag vara social med min älskling <3

Ps. Jag kan inte tänka mig ett liv utan mina två fina pojkar <3

Höres/M

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards