Alla inlägg under april 2012

Av Madeleine Sundström - 29 april 2012 18:26

Sådär då va vi hemma och har ätit. Nu håller gubben på med tv:en!Han tog med sig sin tv hit fast den får stå på bokhyllan ett tagEftersom min tv.bänk är för liten för att få in hans tv!Måste försöka hitta orken att gå iväg till affären men orken Finns inte riktigt!Frusen till tusen är jag. Kan inte förstå varför, men men!!!!Nu är skrutten hemma igen och det är full fart på han och full av bus Är det i han med :-) så skönt att ha lite liv och rörelse hemma igen :-)Aja ne nu har ni fått en lite update så nu ska jag återgå till mitt!!!Hörs/M

Av Madeleine Sundström - 27 april 2012 10:37

Japp de är de nu, och denna helg ska Elias hem till sin pappa! tråkigt men sant :(
De enda positiva är att Elias är fortfarande hemma och normalt så brukar fredrik hämta honom till kl.11 men inte idag och eftersom vi hämtar honom på söndag i skaplig tid så betyder de en kortare helg ifrån min plutt =)

Imorron så far vi till kopparberg igen, hjärtat ska fortsätta med dörrarna och jag ska bara njuta av de fina vädret :)
Skönt att komma ut i friska luften lite =) och Dino ska få springa av sig så otroligt mkt :)
Här sitter man och dricker kaffe, råkade spilla ut den första koppen så är inne på den andra :P är man klantig så är man ;) Elias han håller på och leker med sina bilar för fullt och pratar om sin mormor ;) Han älskar verkligen sin mormor, vill dit hela tiden och blir förbannad när han inte får gå dit :P plutten min!

Aja nu är alla räkningar betalda så nu får vi bo kvar en månad till ;) Skönt nu att datan är klarbetald, har ju mer pengar kvar nu :) och så tack vare att jag tog bort go´boken,viföräldrar så tjänade jag in lite pengar där med :) och så röker man mindre oxå :) kan klara mig på ett paket i flera dagar! Nu ska jag mysa med plutten <3

 

Hörs/M

Av Madeleine Sundström - 24 april 2012 07:50

japp här hemma är jag fortfarande och vabbar, min lilla skrutt vill inte bli frisk eller rättare sagt febern

vill inte släppa taget om honom så idag ska jag ringa läkaren så vi får komma ner så dom får göra en undersökning på han! Måste även fixa sjukintyg eftersom Elias måste vara hemma resten utav veckan!

Så nu hoppas jag på att den snart ger med sig så han blir frisk någon gång! Lider ju med min lilla plutt när han är sjuk!

Själv så tänker jag inte så mkt på att jag är sjuk eftersom jag lägger all fokus på Elias! Men min förkylning sitter i lika hårt som den gjorde för en vecka sen och halsen gör lite ont!

Men men de ger väl med sig någon gång får jag hoppas!

Ne nu ska jag ta och leta reda på nr till vårdcentralen och sen blir de väl påklädning och gå till läkaren!

Ha de gött!

 

Hörs/M

Av Madeleine Sundström - 20 april 2012 23:53

Blir ett lite sent inlägg.Här hemma sitter jag uppe med en liten som har feberTycker nu att det räcker med sjukdomar för oss. Elias ligger nu och har feber, ögoninflammation i båda ögona, och Förkyld på de :-( tycker så synd om min lilla skrutt!Och inne i sovrummet ligger hjärtat och sover och snarkar så sött.Lite avundsjuk på han faktiskt då man börjar känna sig en aning trött!Hade behövt hans värme nu när jag oxå är sjuk :-(Ont i halsen så jag snart blir tokig och fryser gör jag med till och från!Känner att detta inlägg vart mer eller mindre ett klag inlägg!Men ni behöver ju inte läsa om det är så! Min blogg och skriver vad jag vill ;-)Det finns en sak som jag alltid har funderat på men behåller det hellre för mig självÄn skriver ut de!!! Av många olika anledningar!Ne nu ska jag ta hand om min lilla sjukling! Hoppas han är piggare och bättre tillsImorron. Vi har varit tillräckligt med sjuka här hemma tycker jag!Hörs/M

Av Madeleine Sundström - 20 april 2012 13:12

Hejsan :-)Nu är jag och min lilla sjukis hemma hos mamma och myser lite.Skulle ner och köpa hårfärg och mamma följde med som smakråd :-)Så nu sitter vi och väntar på att hjärtat ska komma och plocka upp ossSå vi slipper gå hem i detta skit väder. Elias ögoninflammation har spridit sig till andra ögat oxå så vi fårVäl se om det blir nå dagis på måndag eller inte.Själv så är jag dunder förkyld, ont i halsen har man och näsan bråkarOch känner mig inte riktigt helt hundra :-( Ne nu ska jag leka lite med Elias innan vi ska åka hem.Hörs/M

Av Madeleine Sundström - 18 april 2012 08:46

Idag så är vi hemma, jag va tvungen att att vara hemma ochVabba för Elias har förmodligen ögoninflammation, min lilla stackare!Får se om det blir nå mer dagis för hans del denna vecka!Vi ska iaf ut en liten sväng idag för jag måste ner och lämna in en räkning!Själv så behöver jag nog själv vara hemma idag då jag är förkyld som tusanOch jag hade feber igår och inatt! Igår så gjorde jag äpplepaj och så firade vi Elias namnsdag ;-)Gott va de ;-) Jaha ne nu ska vi snart ut med Dino och sen gå ner på stan!Hörs/M

Av Madeleine Sundström - 15 april 2012 18:45

God kväll!Nu är vi hemma igen och vi alla tre sitter i soffan och myser :-)Hämtade Elias på vägen hem och han va helt överlycklig när vi kom :-)Nu känner jag mig hel igen, både älsklingen och prinsen hemma :-) Kan inte bli mer lyckligare :-) Imorron är det en ny vecka med jobb,kurs och dagis för oss här hemma!Och imorron ska jag på ett möte på af! Så himla värdelöst men ett måste!!!Nu ska jag ta och mysa med mina älsklingar <3Hörs/M

Av Madeleine Sundström - 15 april 2012 01:17

Här är det bara jag som är vaken, ligger och lyssnar på när hjärtatSnarkar som en galning bredvid mig, han brukar inte snarka men just närHan ligger på rygg är han värst.Jag har lite svårt att sova, är inte så trött och saknaden efter min son gör såOnt att jag fäller några tårar :-( har gjort det sen han åkte :-(Men imorron ska han äntligen få komma hem och göra sin mamma hel igen :-)Ska bli så otroligt skönt!Ligger just nu i sängen i Kopparberg, vi åkte runt lunch tiden hit idag!Varit jätte mysigt och underbart, känns lite konstigt att vara här bara!Ne försöka sova lite!!!!!!!!Hörs/M

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards