Alla inlägg under april 2014

Av Madeleine Sundström - 29 april 2014 17:01

.. Äntligen på plats i nya lägenheten och vi har fått ordning på de mesta!
Vi alla trivs som fisken i vattnet :) så skönt att slippa alla bilar utanför fönstret som låter som ja jag vet inte som vad!! :) gamla lägenheten är städad och klar så imorron får den nya hyresgästen en nyckel :) sen lämnar vi in resten på fredag :)
Imorron är det Bvc och fyra års kontroll med prinsen :) sen blir de hem och plocka i ordning så vi blir klara någon gång :)

Hörs/ fru S

Av Madeleine Sundström - 25 april 2014 14:00

.. Så går första lasset till kolsva :) har packat en jävla massa idag så nu värker min rygg så de ska bli skönt ikväll när man får ta sig ett bad och mysa ner sig i sängen och sova några timmar :) vart inte så mkt sömn inatt! Och just nu saknar jag båda mina barn nå otroligt mkt :( Elias har pappahelg och Miley har mys tid med mormor och tom <3 hon ska inte behöva vara med när vi håller på och flyttar utan när hon är med så vill jag kunna ge henne min tid och leka och busa med henne! Ne nu är de slut vilat! Dax att sätta fart!

Hörs/ fru S

Av Madeleine Sundström - 21 april 2014 20:38

Jaha då har hela den här lång ledigheten över och imorron väntas jobb för mannen, dagis för sonen och jag o tösen ska hem och tvätta fönster och packa mer!
Har varit skönt med att ha mannen hemma lite längre och vi har verkligen tagit vara på dagarna :) i fredags så hade vi besök och va till lekparken och hamnade hos farsan en sväng, i lördags så vart de påskmiddag hos mamma och tom o åt god mat och hade jätte trevligt, kom hem sent, i söndags bar de av till stugan i skaplig tid va där och grillade, krattade gården, rensade på grusplanen o kom hem sent och började putsa fönster och ta ner saker från väggarna, idag så har vi myst i kolsva hela dagen förutom en tripp till ÖoB :) kom hem runt strax efter halv åtta nu på kvällen och har putsat sista fönstret i vardagsrummet så nu ska man försöka hålla Elias ifrån att vara där och kleta :)
Kunde inte ha fått en bättre helg, toppen väder och umgås med dom som betyder :) så underbart! Men nu tar jag kväller och tänker hoppa in i duschen sen blir de att mysa ner sig i soffan!

Hörs/ Fru S

Av Madeleine Sundström - 16 april 2014 20:11

Halva veckan har nu gått och imorron är de Elias sista dag på dagis för denna vecka iaf :) på fredag ska jag ta med mig familjen och gå ner på stan så Elias får åka karuseller eftersom det är ett litet tivoli denna helg här i stan :) hjärtat jobbar sin sista dag imorron sen är han lång ledig :) ska bli skönt att få ha han hemma lite längre :)
Och nästa vecka sätts det verkligen fart att packa ner hela lägenheten :) snart bara en vecka kvar :)
Imorron tar jag och tösen en promenad efter vi har lämnat Elias på dagis om vädret tillåter de :) är de blä väder ute så struntar vi i promenad och dagis och är hemma och myser med båda barnen :)
Just nu tittar jag och mannen på Sveriges yngsta mästerkockar :) så himla bra och så jävla duktiga allihopa :) barnen dom sover så sött dock så sover tösen lite oroligt så vi får se hur natten blir! Ne dax för mys med han som betyder mest <3

Hörs/ Fru S

Av Madeleine Sundström - 14 april 2014 10:30

Japp de är de och idag så är Elias ledig ifrån dagis så vi kör en mys-lek-bus-film dag :) just nu så går både tvätt och diskmaskinen för andra gången idag och barnen tittar så snällt på Nils Karlsson pyssling :)
Idag ska jag göra fläskfilegryta fast på ytterfile istället så får se om de blir bra :) igår kom prinsen hem efter en helg hos sin far, va skönt att få hem han igen :)
Ne nu måste jag ta tösen som börjar bli lite trött!

Hörs/ Fru S

Av Madeleine Sundström - 12 april 2014 21:08

....mardrömmar, iaf när de handlar om att mannen i mitt liv ska lämna mig :(
Vaknade upp och han låg inte bredvid mig utan han låg ute i soffan med tösen eftersom han tar henne om nätterna iaf på helgerna så jag får sova lite :) bästa mannen <3 somnade om och drömde på samma dröm igen men denna gång vaknade jag upp att han kröp upp bredvid mig och höll om mig :) va skönt de va och veta att allt va bara en hemsk mardröm och att han alltid kommer finnas vid min sida :) denna gång drömde jag iaf inte att han va otrogen ;) vissa gånger när jag har drömt de så har jag varit grinig på han när jag vaknat ;) va sjukt vad en dröm kan göra en ;)
Tösen sover som en stock och vi ska titta på film! Börjar redan känna mig trött!! Haha helt sjukt!

Ne nu vill mannen att jag ska lägga ifrån mig telen så dags att göra de!

Hörs/ Fru S

Av Madeleine Sundström - 11 april 2014 08:35

Jajamän det är de :) idag struntar jag i att jag inte har fått sovit så mkt för tösen och att det inte är de bästa vädret ute utan idag är det fredag och en fullspäckade dag har vi framför oss :) vi har fått tillgång till källaren i nya lägenheten så vi ska köra grejer sen när mannen i mitt liv slutar :) vi får nog plats med allt i ett lass skulle jag tro :) sen blir det hem och äta och snygga till sig lite för ikväll ska vi iväg och fira brorsan som har fått jobb :) grattis ännu en gång bror!
Även imorron har vi lite att göra :) då måste vi försöka fixa husvagnen samt köra upp den till stugan om min far har tid ;) Elias ska iväg och få mysa med sin far hela helgen då det är pappa helg för honom och jag ska få slippa kliva upp inatt med tösen för de ska min man göra :) här hemma är både tvätt och diskmaskinen igång :) vi alla tre har hunnit äta frukost :) och nu myser barnen framför Emil :)
Ska påbörja packningen sen när Elias har blivit hämtad av sin pappa :)
Är ju faktiskt inte långt kvar tills vi flyttar :) underbart ska de bli :) ne nu ska jag ta och vika lite tvätt innan mys med mina underbara barn!

Hörs/ Fru S

Av Madeleine Sundström - 9 april 2014 12:33

Jag är absolut inte nöjd med min kropp efter jag fick Miley, fick inga bristningar på magen men gick upp några kilon som vägrar att släppa min kropp trots promenader :(
Trivs inte med min kropp.. Visst jag har fått två underbara barn men hur ska jag lära mig att älska min kropp?
Tur iaf att min man älskar mig för den jag är och hur jag ser ut! Det är huvudsaken!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards