Alla inlägg under november 2014

Av Madeleine Sundström - 21 november 2014 10:52

..ligger nämligen i min mage och gosar :) Elias och Miley ska få ett syskon i maj och de får bli de sista barnet :) nöjer mig med tre stycken :)
Så nu längtar vi till den 2 december då ska vi iväg och få se de lilla knytet :) och denna gång lutar de åt att titta va de blir om de går :) är ju ändå sista barnet :)

Här hemma så håller jag på och tvättar sängkläder och ska bädda i nytt sen, får se om dammsugaren åker fram idag eller imorron ;) senare blir de att åka iväg till farfars grav eftersom de är årsdagen sen han somnade in. Elias åker hem till sin far idag men blir hämtade senare för hans far är på möte så Elias får följa med till ÖB en sväng :) ska dit och handla lite :) bara inväntar maken som jobbar till kl.13 idag :) älskar fredagar :))

Ne nu ska jag kika efter nå lunch åt barnen!
Ha de gött/ Fru S

Tre

Av Madeleine Sundström - 6 november 2014 13:36

...dagar med inskolning på dagis med tösen är avklarad för denna vecka, de har gått jätte bra :) är verkligen en stolt mamma :)
Idag faller den första snön här, tror dock inte den kommer bli så långvarig! Tråkigt för barnen faktiskt! Elias hoppas verkligen på att snön ska ligga kvar imorron så att han kan ut och leka i den och jag vill inte förstöra hans lycka så jag sa bara att vi får se imorgon bitti :) tösen hon somnade när vi cyklade hem, tror hon va lite trött kanske ;) och Elias han sitter och tittar på en ny film jag köpte åt dom idag :) själv så håller jag på och tvättar upp barnens kläder :)
Här hemma trivs vi som fiskarnar i vattnet :) dvs skit bra :) imorron så åker prinsen till sin pappa och vad vi ska göra var en bra fråga ;) pappa ska köra in våran bil idag så dom får göra en felsökning och hittar dom felet så bor väl mannen mer eller mindre i garaget denna helg skulle jag kunna tro..
Ne nu ska jag bara vara tills dottern vaknar :) <3

Hörs/ Fru S

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards