Alla inlägg den 12 april 2011

Av Madeleine Sundström - 12 april 2011 21:42

Måste bara skriva av mig lite som jag har suttit och tänkt på nu i någon vecka!

 

vänner ska både ge och ta och inte bara ta och ta! Men tyvärr så finns det så många som bara tar och tar i stort sätt hela tiden!

En annan gör så gott man kan att försöka höra av sig och försöker träffas medans vissa av sina vänner tydligen bara struntar i en och hör nästan aldrig av sig!

Vänner behöver man inte träffa varje dag men att höras av är nått som betyder mkt för mig! Så man kan få prata av sig lite om de är nått som har hänt, eller bara prata om dagen eller nått! Jag är en sällskapssjuk person som älskar att få sällskap eller prata i telefon! Jag bor i en jävla skit håla där man sitter inne i denna lägenhet och leker med min son hela dagarna eller så går vi ut och går en sväng! Vänner finns inte här! Men snart så flyttar jag in till stan där jag både familj och vänner och en underbar pojkvän! Jag älskar mina dagar tillsammans med min son men han blir lika rastlös som mig :P Älskar att busa och leka med han om dagarna! Men att veta att folk bara visar en annan sida när man lär känna dom och sen visar en annan sen när man har känt personen ett tag är inte lika skoj och man funderar alltid om det är en själv som har åstakommit detta eller vad som gör att de blir såhär!

Men jag är otroligt lycklig över att ha min älskade son som förgyller mina dagar och en underbar pojkvän som älskar mig för den jag är och en underbar familj som alltid finns där! Så jag är otroligt lyckligt lottad!

Det va allt för mig just nu!

 

Hörs/M

Av Madeleine Sundström - 12 april 2011 10:41

Här hemma så är de sjukstuga IGEN :( Skrutten har virus i kroppen och hög feber! Imorse så låg den på 40.1 :( Man kände verkligen att han va sjuk! Stackarn va glöd het! Kom nyss hem från läkaren med skrutten och där hade han en sänka på 15 och de enda som vi kan göra med hans host är att han nu ska få både molipect och ventolin 3 ggr om dagen i 7 dagar! Sen hoppas vi på att han får vara får vara frisk LÄNGE!!

 

Igår så va vi ute i lekparken med J och barnen :) Va ute i bra länge :) Mötte även upp älskling vid parkeringen eftersom vi skulle ner och köpa glass :) sen satt vi i lekparken och Elias va jätte hänig! Gick hem och tog tempen och såklart så skulle han ha feber :( skrutten min, och vi som skulle åka ut till stugan men fick stanna hemma istället! Så idag blir de bara en mysig hemma dag! Vila när elias vilar, är så trött och seg idag :( funderar på om en annan oxå håller på och bli sjuk :(

Ne nu orkar jag inte skriva mer! Tack och hej!

 

Älskar mina två fina <3

Hörs/M

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards