Alla inlägg under februari 2011

Av Madeleine Sundström - 2 februari 2011 14:20

Mitt Favoritminne:

Jag vet inte riktigt vilket av allt som är mitt favorit minne faktiskt om jag ska vara ärlig!

Har ju när Elias föddes, en del roliga saker med vänner, när jag träffade sötis igen! Men antar att jag måste välja nått! hmm svårt!

Men mitt favoritminne är nog när Elias föddes, för det är verkligen favorit :)

Just den här känslan att gå med honom i magen i över 9 månader och sen ligga där och krysta ut han och få han på bröstet! Det är ett minne som jag ALDRIG kommer att glömma! Allt under graviditeten kommer jag nog aldrig att glömma!

Jag kunde inte äta korv för då mådde jag illa och än idag så sitter de fast, tvingar nästan i mig korven! haha! Alla dessa underbara rörelser och sparkar man fick :P Dock inte då när han låg fixerad och vred på skallen för de gjorde satans ont! Kunde få de vart som helst, fick de en gång på willys minns jag haha :P Mindra skoj och folk bara blängde på mig då, dom trodde väl säkert att jag va på väg och skulle föda haha! Men inte då, 12 dagar efter bf dagen så kom han, helt oväntat och som en överraskning :) men en fin överraskning  :)

Det va mitt favvo minne :) men det finns ännu ännu fler :P men skulle skriva 1 och då fick de bli det som ligger högst på listan :P haha!

 

Hörs/M

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards