Alla inlägg under augusti 2013

Av Madeleine Sundström - 27 augusti 2013 12:01

Gud så tråkigt man kan ha då :( Elias är på dagis och Örjan jobbar! Ligger hemma hos mamma och bara väntar på att få hämta hem min prins <3 känns lite onödigt att först gå hem och sen iväg till dagis nästan direkt så därför stannar jag kvar här och tittar lite på tv!!! Ska väl kanske blunda en stund!! Idag är det en sån här dag då jag känner mig så jävla ensam vilket jag oxå är!!! Aja ne blunda en stund och hoppas tiden går fortare...

Hörs/M

Av Madeleine Sundström - 26 augusti 2013 10:57

Ja det är bara förnamnet, nu är jag så trött på att vara gravid, sover jätte dåligt och lite, tungt att bära på den tunga magen, svårt att äta men tvingar i mig mat så jag nästan får upp allt. Vill inte träffa min bm mer då hon inte är nå bra :( ja som sagt nu vill jag ha ut liten :( men med min otur så går jag garanterat över tiden. :'(

Elias är ledig idag så just nu har han stängt in sig på sitt rum och varför vet jag inte ;) tokis. Hjärtat är på jobbet men kommer hem tidigare eftersom vi har bm besök idag.. Hade egentligen tid kl.11:15 men hon ombokade mitt besök till kl.15 stället!!!

Ne nu måste jag byta blöja på skrutten!! Ha de gött

Höres/M

Av Madeleine Sundström - 24 augusti 2013 20:48

Imorron så går vi in i v.38 och liten ligger fortfarande kvar och luras hela tiden ;) man skulle kunna tro ibland att bebis ska komma ut men icke då!!! Bara luras hela tiden, jag skulle ju inte klaga på om liten ville komma ut nu då de börjar bli jobbigt och tungt!

Idag for vi iväg till Kopparberg efter vi hade ätit frukost och sen hem och laga mat sen åkte vi hem till far och hälsade på :) trevligt som vanligt!
Och nu är vi hemma och tar de lugnt, har vikt tvätt, hängt tvätt, stoppat undan tvätt, ätit kvällsmat och nu ligger vi i soffan och tittar på tv!
Imorron händer väl inte så mkt, inte vad jag vet iaf!

Ne nu ska jag fortsätta och mysa med min familj <3

Hörs/M

Av Madeleine Sundström - 22 augusti 2013 10:54

Idag kör vi en hemma dag, alla barnen på Elias dagis har inte kommit tillbaka än från semestern så vi passar på och mysa lite hemma istället ;) jag har ju ändå inget för mig men nästa vecka ska jag försöka ha han på dagis dom dagarna jag har satt han där ;)
Bebis verkar trivas som fina fisken där inne och jag tror nog att jag kommer gå över tiden även denna gång :( bebis kommer när h*n är redo! Annars så är de full fart här hemma :) ska snart ta och starta både tvättmaskinen och diskmaskinen!
Ne nu ska jag mysa vidare med min son <3

Höres/M

Av Madeleine Sundström - 20 augusti 2013 17:45

Idag fick Elias vara ledig från dagis så vi har myst och varit till matöppet och köpt lite gött vi kunde tugga på han och jag :) sen så har jag börjat gjort rent kaklet i köket och imorron ska jag ta skåperna. Imorron ska även Elias få gå till dagis för vi håller på och går varandra lite smått på nerverna ;) snart dax att vandra ut med hunden så han får komma ut på sin kvälls promenad.
Ne nu ska jag mysa med familjen innan promenaden!

Höres/M

Av Madeleine Sundström - 19 augusti 2013 16:39

Hejhej!
Idag så tog vi oss en riktig mysdag inne :) lekt och kramats och kollat på film och Elias har fått välja film hela dagen ;) nu står maten på spisen och väntar på att hjärtat ska komma hem från jobbet!
Inge tecken på att bebis vill komma ut än men jag tror nästan att denna lilla oxå vill ligga längre inne än att komma ut tidigare! Elias stannade ju 12 dagar längre än bf så varför skulle denna vilja komma ut tidigare :/
Aja ne nu ska jag röra om lite i kalopsen och sen hoppas jag på att vi kan äta lite mat :)

Höres/M

Av Madeleine Sundström - 18 augusti 2013 21:02

God kväller.
Denna helg vart inte som planerat.
Vi drog iväg till krampen med bror och barnen och Johanna :) mkt trevligt och under tiden vi va där så ringde Elias pappa så det vart att få hem Elias en dag tidigare för att hans far inte mådde bra. Så han fick vara med och fiska och leka med sina kusiner :) ingen av oss klagar på att få hem han tidigare, vi vart mer glada :) brorsan va den enda som fick fisk men jag tyckte bara att de va skönt att få komma ut :)
Idag så gick vi in i v.37 :) tre veckor kvar och en massa förvärkar har man haft men nu är de rätt lugnt igen! Va iväg en sväng till stugan och träffade Janne och Sandra och barnen :) oxå trevligt :) sen vart de hem och fixa mat och bara mysa :) just nu sitter vi hela familjen och tittar på mysteriet på greveholm :) imorron så vet jag inte vad vi ska göra, hjärtat jobbar och jag och Elias är hemma :) så de visar sig :) ne nu ska jag återgå till söndags myset! Ha de gött.
Höres/M

Av Madeleine Sundström - 15 augusti 2013 15:06

Igår så firade jag och hjärtat 1 år förlovning och jag tänkte att jag skulle laga lite gott men allt vart förstört så de vart köttbullar och makaroner ;) men gubben va ju nöjd iaf :) hade även förvärkar igår som gjorde att jag först trodde att bebis skulle komma tidigare men de gav med sig framåt kvällen och jag lär väl gå över denna gång med!
Just nu sitter vi och tittar på hitta Nemo jag och min son! Ska snart börja med maten så den är färdig tills hjärtat kommer hem <3 för övrigt så blir det en mysig kväll med min familj <3

Höres/M

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards