Alla inlägg den 13 april 2011

Av Madeleine Sundström - 13 april 2011 16:24

 
"Jag är med och tävlar om en valfri Namnmössa från Novisen hos

Av Madeleine Sundström - 13 april 2011 11:48

sådär idag är man lite piggare, Disken är diskad och första maskinen tvätt ska hängas och hunnit packa ner lite glas och tallrikar som jag inte använder! :)

Elias temp låg på 39.7 inatt och sen imorse så låg den på 36.9 och nu efter han hade vilat så hade den gått upp till 38.6 men hoppas att den ger med sig och går ner till vanlig temp senare och att han är på bättrings vägen!

Idag blir de att laga hamburgare tallrik här hemma! har inte så mkt varken i kylskåpet eller frysen men snart är de storhandling igen :)

Det är tur att det är fult väder så man vill inte direkt gå ut, kan inte heller de med Idag ska vi bara leka och mysa och ta de lugnt! Kanske sova en sväng senare :P det sitter ju aldrig fel :)

Ja just ja, idag så sålde jag Elias gå stol :) Skönt att bli av med den bara stod och samlade på sig en massa damm :P

Hoppas att skrutten är frisk till helgen för då åker vi ut till stugan en sväng, mamma och tom skulle ut dit och sova ihelgen så jag tyckte att de skulle vara skönt att komma ut dit och grilla osv :) myyyyys! Jahaoo nee nu ska jag gå och hänga tvätten!

Trevlig onsdag!

 

Hörs/M

Ovido - Quiz & Flashcards