Alla inlägg under juli 2015

Av Madeleine Sundström - 14 juli 2015 17:04

Jaha ny vecka då.. Denna vecka spenderar sonen med sin pappa så vi har bara två barn hemma, vilket känns jätte konstigt!
Mannen har semester men de känns verkligen inte tyvärr, känner mig lika ensam nu som när han är på jobbet..
I söndags så spenderade han hela dagen över hos grannen och idag så skulle vi ha åkt iväg och fiskat man vart ej av för att de va lite mulet imorse och han trodde de skulle spö regna men har de det?? Nee, ner kom lite regn som bara blötte ner asfalten men inte mer.. Så han har klippt gräsmattan, åkt iväg till tippen och nu är han i garaget.. Ibland känns de som om han undviker mig.. Och han ser bara saker som han måste göra men som hinns innan vi åker iväg, över en vecka kvar.. Men men.. Här inne sitter jag med lillfia som sover, tv är avstängd för att de bara är skit på den just nu och känner mig ensam och rastlös.. Och han kan inte förstå varför. Aja tänker inte öppna mig mer här nu.. Bättre med att skriva ner allt personligt i min dagbok istället!!

Elias mamma saknar och älskar dig jätte mkt <3

Hörs/ Fru S

Av Madeleine Sundström - 7 juli 2015 08:37

Planering inför dopet är i full fart, och ska försöka komma ner till lokalen för att duka i ordning! Får väl ta och göra de efter cykelturen ikväll! Om jag kommer iväg dvs.. Men förhoppningsvis så kommer jag iväg :)
Kämpar ju med att gå ner i vikt :) har till och med slutat godis och käkar just nu jordgubbar istället när suget är som värst ;) visst jag har fött tre vackra barn men vill få bort min degiga och tjocka mage! Man måste väl vara nöjd med sin kropp? Och de är inte jag just nu...
Jaha ne fick bli ett kort inlägg då jag måste ta lillfia och sen fixa fram frukost!

Hörs/ Fru S

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards