Alla inlägg den 1 april 2011

Av Madeleine Sundström - 1 april 2011 09:14

Då va helgen här och idag ska vi in till stan och kolla va Skrutten har för strl på fötterna för bästa mamma/mormor och Tom ska köpa skor till honom när han fyller år :) Så vi har lite att göra här på morgonen iväntan på att älsklingen ska vakna! Han är så snäll som hämtar upp oss :) va som sker senare och resten av helgen de får vi se! Har inte den blekaste faktiskt, ska kolla med älsklingen om han har nå förslag!

 

Igår så överraskade min älskling mig med blommor :) Dom va sååå fina och ett kort fick jag med :) Älskar han så otroligt mkt, tänk att jag fick den bästa killen :) han är de iaf i mina ögon :)

 

Jaha nee nu ska jag sätta lite fart här hemma! Ska hänga tvätt och diska och ge lillkillen lite frukost och sen ska han sova en stund!

 

Trevlig helg!

Hörs/M

Ovido - Quiz & Flashcards