Direktlänk till inlägg 31 maj 2016

Tisdag

Av Madeleine Sundström - 31 maj 2016 19:21

igår så va man in till stan för att leverera honung och skriva på anställnings papper och hämta schema och jag har fått ett bra schema med inte en enda helg under veckorna 26-31 ;) jag klagar verkligen inte men sa att jag kunde hoppa in om de behövdes :)
Idag har man tvättat och tvättat och imorron kör man igång tvättmaskinen igen men med sängkläder istället..
Hade tänkt att åka till kungsbyn med barnen och mamma men mor hade andra planer så de får bli en annan gång för de är trevligare med sällskap! Så imorron händer de som varje dag typ.. Inte ett skit.. Mys med barnen, lek och kolla när dom badar! Får se om man införskaffar sig en ny och större pool istället för den där barn poolen ;) får se..
Nu ska alla tre barnen in i badet och bli rena och sen blir de mys en stund innan det är dags för läggdags för dom små!!

Ne nu ska jag titta på nyheterna
Höres/ Fru s

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine Sundström - 15 juni 2016 15:04

känner verkligen att humöret är på topp :) (trots dåligt med sömn) Dom ringde mig idag och frågade om jag kunde jobba lite ihelgen :) och självklart säger man inte nej till de :) pengar behövs ju och så blir de ju lite extra då jag inte behöver ta ...

Av Madeleine Sundström - 13 juni 2016 17:08

jag har fått tre underbara barn som bråkar, leker, myser och är kärleksfulla mot varandra så finns även en enorm saknad och längtan efter att få ge dom ett till syskon! Jag sa förut att de ABSOLUT inte skulle bli mer men man längtar efter magen, spa...

Av Madeleine Sundström - 12 juni 2016 19:56

Det känns att man har varit ute hela dagen.. Varit i stugan sen förmiddags.. Ögonen vill helst bara slå igen just nu ;) Men efter en mysig helg så är de dags för en ny vecka och från och med imorron börjar sonen på simskola så varje dag ska han nu ...

Av Madeleine Sundström - 10 juni 2016 14:52

Ibland så kan jag känna mig otroligt utbytt och oduglig.. Jag duger inte till nå.. Jag är glad att karln vill ha mig som fru iaf.. Just nu är jag så ledsen.. Ord kan inte förklara.. Jag håller tårarna inne.. Aja sonen har iaf åkt till sin far...

Av Madeleine Sundström - 7 juni 2016 21:41

i torsdags och fredags så jobbade jag två introdagar på hemtjänsten i åsgrändsgruppen då dom hade ont om folk till söndagen! Så efter man slutade i fredags så åkte jag hem i min ryckiga bil och hämtade hunden och sen åkte vi upp till stugan där fami...

Ovido - Quiz & Flashcards