Alla inlägg under december 2015

Av Madeleine Sundström - 27 december 2015 10:13

Då va julen över för detta år och vi laddar för ett nyårsfirande med alla tre barnen hemma i år samt mor och tom och far och Åsa :) så mysigt :)
Det har typ blivit som en tradition att vi har de här hemma och bjuder på go mat :) så igår va vi och inhandlade nya glas och lite annat :) och på onsdag så handlar vi hem maten :)
Idag vet jag inte vad som händer och sker, har bra lust att städa ut julen faktiskt men mannen är inte lika sugen!! Så får se vad han har för planer idag!
Barnen hade iaf en toppen jul och fick mkt saker som dom önskade sig :) och gudföräldrarna va oxå nöjda vad jag vet iaf ;) eller så ljög dom bara ;)
Aja ne fundera ut lite vad som händer idag! Märks att det är söndag!!

Höres/ Fru S

Av Madeleine Sundström - 23 december 2015 17:17

Äntligen är de en dag kvar tills de är julafton och man älskar ju att se barnens ögon och lycka när dom öppnar alla paketen :) även tomten får ett paket av barnen ;) snälla barn man har :)
Idag bar de av in till stan för att handla hem mat och nått fint till mig att ha på mig :) efter en lååång stund så hittade jag en skjorta och kavaj som jag köpte :) så nu kan julafton komma med glädje :) Elias är hos sin farmor med sin pappa och firar jul idag, kan nästan se glädjen i hans ögon :)
Ikväll ska vi spela Bingolotto och jag måste hålla mig vaken ;) jag som har somnat i soffan dom senaste två kvällarna ;)
Nu tar man igen sig en stund innan jag ska plocka ögonbrynen och måla naglarna så man slipper de imorron :)

God jul och gott nytt år på era alla!

Höres/ Fru S

Av Madeleine Sundström - 14 december 2015 18:51

Ja jag har hittat min kärlek för livet, jag fann han för snart fyra år sen och jag känner mig lika nykär nu som då!
Jag minns vårt första möte ihop, Jag skulle byta soffa med far och Åsa och behövde bärhjälp, ringde till hans syster (vilket jag inte visste att hon va då) och frågade om hennes sambo(nu make) hade lust och bära, och sen stod den vackraste mannen jag någonsin har mött, jag kunde inte slita min blick ifrån han :) det va omöjligt, jag kände mig pirrig i magen när han stod där och skulle fixa soffan, efteråt så tog jag kontakt med honom via Facebook, han skulle komma helgen efter igen och vi bestämde att vi skulle ses igen :) jag va så nervös hela veckan och jag trodde inte en sekund att han kunde ens titta på en som mig!
Han kom och vi träffades, han kom förbi på kvällen när sonen hade lagts sig och vi satt och pratade och kollade på film halva natten! Dagen efter va vi hos hans syster redan innan kl.10 ;) jag och Elias brukade aldrig gå ut förrän efter lunch! Vi pratade, skrattade och hade så trevligt att tiden bara rann iväg, jag och Elias va tvungna att gå hem för att fixa lunch och sen va de kväller, varken jag eller Örjan ville att kvällen ska ta slut men tiden går fort när man har roligt :)
När jag hade nattat Elias för natten och tagit hand om disken så fick jag ett mess av han, vi sågs en sväng innan han for hemåt till Kopparberg igen och vi bestämde att vi ville träffas mer. Redan dagen därpå Kom han tillbaka och sov kvar och sen dess har vi varit tillsammans, han har funnits vid min sida dag som natt, han stöttar mig, tröstar mig och de allra bästa är att han älskar mig för den jag är :) tillsammans så har vi skapat två jätte vackra flickor och blivit man och fru, hunnit bytit bostad ett antal ggr men äntligen har vi hittat rätt tills vi köper ett eget :) Jag älskar denna man så otroligt mkt, vi må bråka, små tjafsa men vi är inte perfekta men vi älskar varandra och litar på varandra och det är de som betyder något! Ett liv utan denna man vill jag aldrig leva, min bästa vän, min själsfrände, min man och min största kärlek ?
Ursäkta för de långa inlägget men ville berätta hur vi träffades och hur lycklig jag är min man ?

Av Madeleine Sundström - 6 december 2015 12:29

en gång i tiden va jag smal, hade lätt att hitta fina toppar som satt bra, va hyfsat nöjd med hur jag såg ut, idag så har jag svårt att hitta nå fint som passar mig, nått som inte visar mitt darrande fläsk som hänger över när jag sitter! Tomten jag önskar mig den kropp jag hade när jag träffade min man! Jag är inte nöjd med mig själv trots min familj säger att jag ser bra ut! En gång i tiden vägde jag runt 52-53 nu väger jag runt 65-68 :( åh vad jag saknar att kunna vara bekväm i mig själv, kunna se mig själv i spegeln utan att må piss! Gömmer mig i tjocktröjor hela dagarna om jag inte är helt själv, när jag sitter ner så lägger jag antingen en filt eller kudde över magen för att inte se den eller visa den! Jag har provat med att cykla men inget hände, provat med promenader men gick bara ner kanske två kilo sen inge mer ? en fettsugning kanske vore något!

så snälla tomte, jag önskar mig tillbaka min kropp jag hade förut! Det är allt jag önskar!

Höres/ Fru S

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards