Alla inlägg den 20 april 2011

Av Madeleine Sundström - 20 april 2011 19:01

God kväll!

Usch va dagarna går fort, det är snart redan helg :P Och det närmare sig snart flytt :) Underbart! Igår så va vi till bvc och han fick sin 1-års spruta, mindre populärt va den men ett måste! Gör så ont i mamma när han skriker av sprutan :(

Än så länge har han klarat sig ifrån feber men däremot så har han så ont i benet så han är lite extra gnällig! Men de går ändå!

Idag tog vi bussen in till stan för att göra lite ärenden :P och skulle möta upp mamma på stan och där stod även brosan oxå :P så idag har vi haft en hel dag inne i stan då min älskade sov lite länge idag :P Men de gjorde inge :) Elias hade ju riktigt mysigt med både morbror och mormor :)  Sen bar de av hemåt när älsklingen kom och då dök även Elias morfar upp på en kaffe och mkt snack :) Så ungen va riktigt trött på kvällen nu så han somnade redan kvart i 7 :)

Imorron ska vi nog inte göra så mkt som jag vet, kanske ut till lekparken om vädret tillåter de :) för övrigt så har vi inge planer alls, inte vad jag vet :P

 

Jaha nee nu fick ni er en liten update :) det får duga tills vidare :)

 

Elias min älskade son, du är mammas allt, du är mitt nr 1! Jag älskar dig så otroligt mkt, för dig kommer jag göra allt för! Mammas lilla hjärta <3

Christoffer min käraste, du har verkligen tagit en stor plats i våra hjärtan och jag är så lycklig över att ha dig i vårat liv! Släpper aldrig din hand! Jag älskar dig så otroligt mkt <3

 

Hörs/M

Ovido - Quiz & Flashcards