Alla inlägg under mars 2012

Av Madeleine Sundström - 29 mars 2012 10:12

God morgon!

Sitter nere på jc och har nyss pluggat lite teori men kände för att plugga lite data istället =) har ju bara ett prov kvar då jag klarade excel igår =) Så nu jävlar blir det stenhård pluggning så man klarar de till slut =)
Men vad man ska göra efter de får man se, kanske praktik eller? Får se vad dom säger!
Igår kom älskling hem och sov över natten, va skönt att få träffa han och få somna i hans famn igen och Elias vart glad när hans bästa lek kompis kom hem ;) Planeringen inför Elias 2-årsdag går framåt och hans presenter är redan inhandlade :) ena presenten ifrån mig och Örjan va att han fick gå iväg och klippa sig och det tog lite tid innan han vart lugn men sen gick de skit bra :) Va i mammas famn och mumsa godis då funkar allt ;) Men han vart en helt ny liten grabb :) mammas finaste <3 Ihelgen så åker Elias hem till sin pappa och ska bli firad där och jag och min älskling ska mysa och ha lite kvalitetstid ska även träffa min snutta för nu saknar jag henne jätte mkt :)
Undra sa flundra va ska man äta idag, jag har helt hjärnsläpp men ska springa in på hemköp innan jag vandra hem så får se om det finns nått där och köpa med :) tänkte även springa in och titta om det fanns nå billigt klädesplagg att köpa till prinsen då dom öppnat någon ny affär :) Kanske finns något till mig med de vet man aldrig :P just ja, idag insåg jag att de är kanske dax att inhandla nya regnskor till skrutten eftersom hans är för små :P fast jag ska nog kolla hemma om jag har några hemma i hans strl han har nu :) jag har ju ett par stycken om man säger så :P
förövrigt så lever vi på som vanligt och allt är bra!

jaja ne nu ska jag nog ut och ta en rök och sen fortsätta och plugga lite till :) Man får så mkt mer energi när man vet att det bara är ett prov kvar att fixa :) Så får hoppas på att man fixar de på första försöket sen :)
Ha de gött!


Hörs/M


Av Madeleine Sundström - 26 mars 2012 17:43

God kväll eller vad man ska säga!Idag så hämtade jag hem Elias tidigare för att vandraNer på stan för att handla nya skor till honom och eftersomDet vart pengar över så fick det bli en ny skjorta somHan ska ha på sig när han fyller år :-) Efter de så mötte vi upp mamma och följde med hem dit En sväng men de slutade med att Elias först inte ville följaMed mig hem men sen ville han de :-) Va in och bokade en klipptid till honom eftersom han snartFyller ;-) så det är en present ifrån mig men mer ska hanFå men tyckte de va dax att få honom klippt ordentligt :-PAnnars har vi tagit det lugnt på eftermiddagen :-)Får se om jag blir av med datan men då sticker jag ivägOch köper en ny! Ska självklart ha pengarna jag har betalatFör datan! Jag kan inte betala en räkning när jag redan harBetalat av datan och till och med för mkt och datanSka vara räntefritt! Men men!! Får se vad som händer!Nu blir det mys och lek med min älskade son innan detÄr läggdax för hans del medans jag ska titta på lite tv :-)Jag älskar mina underbara pojkar <3 dom är det bästa jag har!Hörs/M

Av Madeleine Sundström - 25 mars 2012 10:53

God middag!Här ligger vi hela familjen i soffan och bara tar detLugnt och tittar på film, en lugn och mysig förmiddag!Igår va vi iväg med Catrine och Mike och alla barnen tillAnkdammen och matade änderna och sen gick vi upp tillSkogen och barnen dom lekte förutom Elias för han lågOch sov i vagnen :-) Hade en riktig mysig dag igår och idag ska vi ta oss utIgen så Elias får göra av sig med lite energi :-)Ska snart även börja med maten till Elias!Imorron så åker älsklingen hem igen efter att ha varitHär en vecka! Kommer bli tomt och kallt utan han :-( Tur iaf att jag har min Lillfis hemma :-) ska iväg och kollaEfter skor till honom då han ska få det i födelsedagspresentAv Örjan, hur gullig är han inte liksom? Han är så månOm Elias och tänker på hans bästa och vad han behöverSå Elias fick 500 kr av han igår för att jag skulle köpaNått till han som han verkligen behöver och nya vår skorBehöver han oxå :-) så tack min käraste <3Jaha ne kolla lite vad man ska laga till Elias så man kommerUt någon gång! Hörs/M

Av Madeleine Sundström - 18 mars 2012 17:43

Hålla :-) äntligen är Elias hemma efter en helg hosSin pappa :-) va så otroligt skönt att få hem han igen, Det tyckte både jag och Örjan :-) så just nu håller hanPå och leker med sina kastruller som han fick avFamiljen Karlsson i Västerås :-) han tackar så mkt :-) Denna helg har varit lugn och mysig :-) förutom i Fredags då vi va i Kolsva och firade pappa som fyllde 50 år :-) god mat fick vi som storebror hade lagatOch mkt skratt blev de :-) efter vi hade varit där så vartDet att åka och hämta mamma och tom i VästeråsOch sen vidare hem för att sova :-P Igår gjorde vi inte mkt, lagade mat tillsammans och Hade en mysig kväll tillsammans dock efter vi hadeVarit hos min snutta och druckit kaffe :-) och idagKom hon och barnen över men annars har vi bara Varit och tagit det lugnt tills Elias kom hem :-) fullFart här hemma och ätit jätte bra gjorde han med närHan kom hem :-) Denna vecka så har här vi våran stora hjärta hemma :-) han är ledig denna vecka så jag kan lova att detBlir mkt mys :-) känns så skönt att slippa säga hej då tillHan tidigt på morgonkvisten :-) iaf på en vecka sen är vi Tillbaka till de igen men det är inget jag tänker tänka påNu :-) utan nu ska jag bara ta vara på hans ledighet neMassa mys med båda mina pojkar :-) nästa vecka ärNästa vecka ;-) tar en dag i taget :-) Ne nu har jag annat för mig men vi lever och mårToppen bra :-) och jag älskar mina finaste pojkar såOtroligt mkt <3 Tack och hej för denna gång :-)Hörs/M

Av Madeleine Sundström - 14 mars 2012 13:14

Idag så har jag och min älskade varit tillsammans en hel månad men det känns som en evighet!

Kärleken till han växer sig bara starkare och starkare för varje dag och så fort han inte är här vid min

sida så känner jag mig så tom och nere, tur att jag har min älskade son hemma som gör mina dagar fylld

med bus,lek och en massa kärlek =)

Jag trodde aldrig att det skulle bli såhär bra när jag träffade han första gången, trodde inte ens att det skulle

bli nått mellan oss, han va ju bara upp hit och hjälpte mig att bära en soffa men idag så är vi ett lyckligt par =)

Nu tror jag på ödet och nu tror jag att den äkta finns, för det va ödet som förde ihop oss och det är han som är den

rätta för mig och den äkta kärleken! Jag känner det på mig från tå till topp!

Aldrig har jag känt så här för någon, aldrig har jag mått såhär bra! Jag älskar verkligen denna kille så otroligt mkt

och jag har lyckan att få vara hans, kan inte bli bättre =) Jag har min älskade son och min älskade pojkvän och det gör

oss till en liten familj =) Någon gång i framtiden så vill jag utöka familjen med ett syskon till Elias :) och jag vet att han vill de lika mkt som mig =)

Allt klickar och allt faller på plats, jag kan inte bli lyckligare än vad jag är nu =)

 

Här hemma håller man på med maten, snart dax för att äta lite sen ska jag hämta hem min buse från dagis så ska vi ha lite kvalitetstid bara han och jag =) Får se vad vi hittar på och gör! Men jag värdesätter varje liten tid tillsammans med han och denna helg åker han hem till fredrik så då får man yttliggare känna sig tom och nere men då har jag ju min älskling som gör mina dagar =) Sen på söndag när lilla hjärtat kommer hem igen så blir jag total igen för nästa vecka ska mitt stora hjärta vara här hos oss hela veckan =) mysigt ska de bli!

Jahapp nee nu är maten färdig så jag ska äta lite innan det är dax att röra sig till dagis!

 

     

Mys med mamma är bäst <3

    

Jag älskar dig mitt hjärtegull <3

Av Madeleine Sundström - 5 mars 2012 10:02

Halloj!

Här sitter man på kusen och har ont i käften, va ju till tandläkaren i fredags och usch vad jag hatar dom..

just då va jag inte rädd för dom utan rädd för smärtan jag fick efteråt och jag har fortfarande ont, det dunkar och göra ont, till och med i mitt öra och de fick jag inte förra gången, så nu hatar jag bara tandläkare ännu mer!!!!

Hade ju tur att min älskade karl kom hem till mig för han va den bästa medicinen jag kunde ha fått, smärtan jag hade när han kom va obeskrivlig men sen hade jag inte så ont! Helgen har varit bra med en massa mys med älsk,min snutta och hennes karl! Elias har varit hos sin pappa så hemma har de varit tomt, ingen som hittar på en massa bus, ingen som tjatar om att få skinka ;) ne usch va de är jobbigt att vara utan prinsen! Men nu är han hemma ett bra tag så de känns ju skönt, nästan 1½ vecka blir han hemma innan han ska dit igen.. Mmm.. Usch..

Sitter här och känner mig helt tom och nere, min älskade åkte hem imorse och jag saknar han som tusan! Vet ju att jag inte får träffa han förrän på onsdag men får stå ut, de är snart onsdag och min lilla prins han är på dagis, inte sådär jätte pigg men dom skulle ringa om han vart sämre eller om dom tyckte att de va bättre för han att vara hemma!


Jag har en sån stark kärlek till båda mina pojkar, sån kärlek som inte kan beskrivas! Jag har äntligen funnit rätt, jag har äntligen hittat lyckan som gör att jag svävar på rosa moln och där tänker jag stanna! Han låter mig vara den jag är och han är nöjd med hur jag ser ut och försöker inte ändra på mig och han är faktiskt den enda jag har träffat som inte har försökt att ändra mig utan han trivs bra med mig för den jag är, älskar mig för den jag är tar mig för den jag är och jag har äntligen hittat någon som är sig själv och försöker inte vara någon annan!
Han och Elias är mitt allt, min värld, min tillvaro, min sol, min lycka och min kärlek!


Imorron är de exakt en månad kvar tills min prins fyller 2 år =) helt sjukt alltså =) Och det bästa med allt är ju att han får fira sin dag hemma hos mig för de är min helg då =) kan inte bli en bättre 2 årsdag =) Så nu ska man väl börja planera lite smått =)


Ne nu orkar jag inte skriva mer! Ska plugga lite kanske!!!!

Hörs/M

Av Madeleine Sundström - 2 mars 2012 10:00

Halloj alla glada och kära =)

Idag ska lilla jag till tandläkaren, och liten blir jag där då jag har tandläkarskräck till tusen, men just nu är jag inte

rädd för de utan rädd för smärtan som kommer efteråt när bedövningen väl har släppt :(

Ska dit och operera bort en visdomstand, usch usch.. Men får väl tänka positivt iaf =) Det är ju sista gången och det är skönt sen när de väl är färdigt och imorron har jag ju inte lika ont längre :P

Det är lika jobbigt varenda gång jag lämnar elias på dagis när det är hans pappas helg :( En liten tår kom när jag gick därifrån, mammas finaste lilla prins <3 men idag så kommer min stora finaste prins hem =) underbart ska de blir =) Han ska få ta hand om lilla mig som har så ont idag :P

 

Tänk att en person kan få en att må så himla bra, tänk så lycklig man kan bli, så lycklig man inte vet ibland vart man ska ta vägen =) jag är lycklig,glad och kär, så otroligt kär i min älskade älskling <3 med han kan jag få vara mig själv, jag behöver inte sminka mig så värst mkt utan han tycker att jag ser bra ut som jag gör och han vill ändå leva med mig =) hans hand tänker jag aldrig släppa taget av, jag har funnit min äkta kärlek och då vore de ju riktigt dumt att låta han gå! Ne han är den jag vill leva med och han är den rätta, jag känner de liksom på mig =)

Mitt finaste hjärta jag älskar dig <3 och Elias min älskade och underbaraste son mamma älskar dig massor oxå <3 ni två är mitt allt, min värld, min tillvaro, min lycka, ja hela mitt liv helt enkelt <3

 

Ne nu har jag inte tid med de här, måste ner och fixa lite på stan innan jag ska till tandis..

 

Hörs/M

Ovido - Quiz & Flashcards