Alla inlägg under september 2012

Av Madeleine Sundström - 17 september 2012 09:42

God morgon!
Idag ska jag jobba mitt sista pass på sommarjobbet! Ska bli skönt som tusan! Det är så mkt krångel och massa annat som gör att jag absolut inte vill vara kvar!
Igår kväll hade jag och min prins lite mamma och son tid :-) läste bok i hans rum och kollade på film och sen sov han :-) mysigt hade vi :-) idag kör vi en mys morgon iställe eftersom jag jobbar ikväll!
Hoppas jag hittar något nytt jobb snart som man får bättre tider på och bättre betalt!
Ne nu ska jag återgå till våran mys morgon, ville bara tala om att vi lever och vi mår bra alla tre :-) och att jag inte har glömt bort min blogg :-)
Ha de gött alla :-)

Höres/M

Av Madeleine Sundström - 6 september 2012 11:01

Idag är det torsdag och jobbdax igen, kvällsjobb oxå :-( det är absolut inge roligt att jobba kvällsturer när man är ensamstående mamma och vill inge hellre än att vara hemma och natta han, tur att jag har en underbar pojkvän som ställer upp och hjälper mig! Men nu är det bara 2 veckor kvar ca sen så är sommarjobbet över, hoppas jag hittar ett dagtidsjobb!
Så nu ligger man i soffan och försöker ladda för kvällsjobb och Elias leker med sina bilar runt vardagsrumsbordet och är snäll efter en bråkig morgon ;-)
Jaha ne nu måste man upp och fixa pajen så man inte glömmer bort den, har ju lovat mina pojkar efterrätt idag :-)

Hörs/M

Av Madeleine Sundström - 5 september 2012 09:03

Va fort tiden går. Redan inne i september och snart är vintern och snön här! Usch vill verkligen inte, vill ha sommar och värme :-)
Just nu ligger vi i soffan och myser till en film och va inte länge sen vi fick i oss lite frukost! Idag ska vi förbi mamma och tom på em :-) och ca 1 timme före de så ska vi ta en tripp till lekparken :-) men fram tills dess blir det lugna gatan här hemma :-) skönt med lugna förmiddagar :-)
Idag ska jag och mina 2 fina pojkar mumsa på äppelpaj :-) gött gött :-) och blir mkt mys idag eftersom imorron em så jobbar jag :-( får inte träffa min käraste på hela dagen och får inte natta min son :-( skulle vara skönt med ett dagtidsjobb! Passar mig perfekt ju med tanke på min son!
Jaha ne nu ska jag pussa på min son :-)
Ha de gött :-)

Höres/M

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards