Alla inlägg under augusti 2015

Av Madeleine Sundström - 30 augusti 2015 11:53

Denna vecka har fanimig gått i sjukdomens tecken!! Började med att lillfia vart dunder förkyld förra fredagen och sen började Örjan i början på veckan och sen jag och nu i två dagar så har tösen legat i hög feber. Elias har bara varit lite snorig så han är väl den som klarat sig riktigt bra än så länge! Idag så är hon feberfri och varit de sen inatt :)
Just nu ligger den minsta och sover, tösen är ute med sin pappa och morfar och prinsen är hos sin pappa och kommer hem i eftermiddag och lilla jag är lika uttråkad och rastlös som vanligt ;) sa till min Karl att de va loppis inne i stan idag men han va inte sugen på att åka så man får väl ligga här i soffan och vara rastlös! De mesta utav hemmet brukar jag ta på vardagarna så jag har lite att sysselsätta mig med!
Nu hoppas jag på att vi håller oss friska ett tag!

Hörs/ Fru S

Av Madeleine Sundström - 25 augusti 2015 16:22

Barnen började på dagis förra veckan och de kändes konstigt att vara hemma helt själv med lillfia och de tror jag hon med tyckte då hon va på grinigt humör tills vi hämtade hem dom båda dagarna :) idag fick dom vara hemma då sonen vart så ledsen pga vad som hände i onsdags!
Men imorron ska dom tillbaka igen och jag och mini ska ta en rask promenad och tvätta ljustvätt och vänta på att få hämta hem dom äldsta igen :)
Just nu sover flickorna men tösen ska snart väckas då de snart är dags för mat och sen ska jag nog baka ihop något gott ;) imorron blir de att åka iväg och sätta sig på hästryggen i några timmar :) längtar :)) jaha ne nu ska jag kolla till maten och fixa lite sallad och duka fram!

Hörs/ Fru S

Av Madeleine Sundström - 10 augusti 2015 21:01

Nu är vi återigen tillbaka till vardagen och rutiner efter fyra veckors semester dock så börjar barnen inte dagis förrän nästa vecka :)
Vi har gjort en massa skoj :) fiskat, campat vid sörsjöns camping, Kolmården, campat nere vid Åsas camping, badat i Kattegatt, Ullared och så mkt mer :) riktigt mkt har vi hunnit med detta år :) och barnen är nöjda och frågar redan om nästa år ;)
Lillfia har redan blivit tre månader och här hemma går de förkylning bland barnen, först lillfia och miley började ihelgen så får se om vi klarar oss ;)
Känns konstigt att gå tillbaka till vanliga rutiner igen efter man har "slappat" till de i fyra veckor ;)
Jaha ne slöa framför tv innan läggdags. Tog upp min cykling turer idag igen :) slutade med en tur på 12 km ;) har en tur imorron kväll som jag har planerat in men får se om jag orkar den ;)

Hörs/ Fru S

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards