Alla inlägg under december 2014

Av Madeleine Sundström - 29 december 2014 18:57

... Och nyår står på intågande!
Detta år ska Elias hem till sin farmor med sin pappa och fira de där och vi har bjudit hit mamma o tom och pappa o Åsa hit på middag och spel och för att fira in de nya året :)
Så idag stod de handling på listan och sen har vi bara myst hemma med barnen :) julen har varit toppen :) barnen är nöjda med sina julklappar och vi med dessutom :) ihelgen ska vi nog plocka undan julen här hemma!
Just nu går shrek här hemma på tv :) en av Elias alla favoriter ;)
Magen den växer på som bara den och nu längtar vi till v.32 så vi får se skruttan igen :) bara 10 veckor dit :)

Ne mysa med familjen och kanske ta något och äta :)

Hörs/ Fru S

Av Madeleine Sundström - 21 december 2014 17:35

.. Ja de är man redan i :) Gud så fort de har gått än så länge ;) men de kommer väl snart gå långsamt skulle jag tro ;) kulan den har börjat växa nu som tusan :) den kom från ingenstans ;) och har bara gått upp 1,5 kg än så länge så jag är nöjd :)
På tisdag ska vi till mvc och ska få lyssna på lillans hjärta :) så mysigt de ska bli :)

Elias kommer hem på onsdag och jag bara längtar efter honom, ska bli underbart att få pussa och krama på han igen :) imorron ska gubben jobba så de är bara jag och tösen hemma så vet inte vad vi ska hitta på och göra faktiskt!

Jaha ne nu ska jag kolla på grinchen med mannen och dottern <3
Hörs/ Fru S

Av Madeleine Sundström - 16 december 2014 17:59

...lucia firandet för detta år är klart :) först lucia hos mamma och tom och hos pappa och Åsa i lördags och igår på Mileys dagis och idag va de på Elias dagis :) så nu är de skönt att de firandet är över för detta år :)
Nästa vecka är de redan jul :) Gud va fort detta år ha gått :) år 2014 har varit ett bra år och vi ser fram emot 2015 :)
Jag vet inte riktigt vad mer jag ska skriva faktiskt! Allt är bra och barnen växer så de knakar om dom ;)
Dax att fixa fram lite fika nu!

Hörs/ Fru S

Av Madeleine Sundström - 7 december 2014 20:17

...advent är redan här och nästa helg så är de lucia :) vilket vi ska fira genom att åka hem till mamma och tom och pappa och Åsa för att visa upp min fina pepparkaksgumma och gubbe :)
I tisdags va vi iväg och tittade på lilla underverket i magen :) allt såg bra ut och bebis mådde bra. Vi ska tillbaka igen i v.32 för en kontroll då jag har moderkakan i framvägg. Elias har spenderat sin helg hos sin far så de har inte blivit så mkt denna helg faktiskt. Städat och myst bara.
Nu tittar vi på snow buddies men de är snart slut så då ska barnen i sängs! Imorron ska jag dammsuga och torka golven tänkte jag :) om barnen tillåter de dvs ;)
Ne mysa lite nu med barnen innan mys med mannen min <3

Hörs/ Fru S

Av Madeleine Sundström - 1 december 2014 11:40

..är snart här :) och vi får äntligen se vårt lilla underverk i magen :) ska bli spännande och se vem som gömmer sig där inne :) under tiden vi ska vara där så ska tösen till dagis och prinsen ska vara och mysa med mormor! Idag kör vi mys dag, har varit ute på en morgon promenad med hund och barn :) riktigt skönt må jag säga :)
Denna helg försvann på en kvart känns de som men ändå så har vi hunnit med en del :) vart och köpt julklappar så de är fixat :) och så har vi hunnit myst en hel del :) igår så åkte vi och letade efter en gran till gården och sen satte vi i belysningen så igår kväll lyste de så fint :) <3
Annars så rullar dagarna på som vanligt :)

Hörs/ Fru S

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards