Direktlänk till inlägg 15 juni 2016

På topp

Av Madeleine Sundström - 15 juni 2016 15:04

känner verkligen att humöret är på topp :) (trots dåligt med sömn)
Dom ringde mig idag och frågade om jag kunde jobba lite ihelgen :) och självklart säger man inte nej till de :) pengar behövs ju och så blir de ju lite extra då jag inte behöver ta bort nå mammadagar eftersom jag bara har mammadagar mån-fre :) och jag ska jobba lör och sön :) va egentligen till yttergruppen men eftersom jag aldrig har varit där så skulle hon skicka över någon från åsgränd istället så jag kan vara på åsgränd :) känns jätte bra!
Vi hade pratat om att åka till stugan men enligt SMHIs app så ska de regna denna helg så jag tror inte att de blir nå av de!

Det går jätte bra för Elias på simskolan och han ser redan fram emot morgondagen :) och de känns ju skönt :) de tråkiga är dock att Jag jobbar när dom har avslutning men gubben får filma åt mig :) nu är de bara två dagar kvar på denna vecka och sen får han lite helg innan nästa tur :)
Ne nu ska jag förbereda maten!

Hörs/ Fru S

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine Sundström - 13 juni 2016 17:08

jag har fått tre underbara barn som bråkar, leker, myser och är kärleksfulla mot varandra så finns även en enorm saknad och längtan efter att få ge dom ett till syskon! Jag sa förut att de ABSOLUT inte skulle bli mer men man längtar efter magen, spa...

Av Madeleine Sundström - 12 juni 2016 19:56

Det känns att man har varit ute hela dagen.. Varit i stugan sen förmiddags.. Ögonen vill helst bara slå igen just nu ;) Men efter en mysig helg så är de dags för en ny vecka och från och med imorron börjar sonen på simskola så varje dag ska han nu ...

Av Madeleine Sundström - 10 juni 2016 14:52

Ibland så kan jag känna mig otroligt utbytt och oduglig.. Jag duger inte till nå.. Jag är glad att karln vill ha mig som fru iaf.. Just nu är jag så ledsen.. Ord kan inte förklara.. Jag håller tårarna inne.. Aja sonen har iaf åkt till sin far...

Av Madeleine Sundström - 7 juni 2016 21:41

i torsdags och fredags så jobbade jag två introdagar på hemtjänsten i åsgrändsgruppen då dom hade ont om folk till söndagen! Så efter man slutade i fredags så åkte jag hem i min ryckiga bil och hämtade hunden och sen åkte vi upp till stugan där fami...

sol

Av Madeleine Sundström - 2 juni 2016 13:35

Här ligger jag under parasollet i solen och har de bra och bara är innan man ska göra sig klar för att åka och göra första intro dagen på hemtjänsten västra i Köping :) ska hoppa in vid behov om de behövs innan mitt sommarjobb och sen får vi se hur d...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards