Alla inlägg den 11 april 2011

Av Madeleine Sundström - 11 april 2011 08:40

Morrn Morrn!

Här hemma så har vi haft en ganska så jobbig natt, mkt gråt och uppvakningar men flyttade skrutten till mig inatt kl.5 och så fick han lite välling så va han nöjd och somna om :) så mysigt att ha han bredvid mig fast han putar ut en ur sängen :P

Nu är äntligen kalasen över och nu kan man börja packa så mkt som man bara kan :)

Nästa vecka så flyttar man och blir köpingsbo igen :) Underbart och min älskling ska även kolla på lägenhet där vi ska flytta och hur underbart är inte de liksom? :)

helgen for förbi med en jävla fart, full fart i lördags och i söndags så va de ganska lugnt! Måste tacka för ALLA fina presenter som Elias har fått av er alla! Och tack mina käraste för hjälpen med Elias och allt annat! vad skulle jag ha gjort utan dig? :)

Idag så ska vi tvätta (jag älskar att tvätta om ni undrar) ;) och sen ska jag laga mat, får se om vi kanske tar oss ut en sväng och sitter ute eller om vi bara ska ta en promenad!

 

Ne nu ska jag hoppa in i duschen! Trevlig Måndag!

 

Älskar mina två fina och underbara hjärtan <3

Hörs/M

Ovido - Quiz & Flashcards