Alla inlägg under maj 2013

Av Madeleine Sundström - 27 maj 2013 11:02

Hej!
Jag trodde aldrig att vi skulle bli husvagns ägare men de är vi :) bara att skriva på papprena och sen skicka in den så är den vår :) så härligt och många turer blir det i år :) ska iväg på fredag och handla saker till husvagnen ;) va iväg ihelgen till grangärde och fiskade :) underbart väder, trevligt sällskap och såklart fick vi en del fisk :) va hur mysigt som helst och färg fick vi på oss oxå :) får se vart de bär av nästa gång med husvagnen :) Elias vill redan sova i husvagnen så de måste vi försöka fixa till helgen ;) är så mysigt att sova i husvagnen ;) vår egna :) så nu letar man tv för fulla muggar in dit ;) inte de lättaste och ska man köpa en ny så kostar de multum ju :( hoppas vi får tag på en begagnad :)

Annars lever vi och mår bra :) idag ska vi till mamma och tom på em :) ska fira morsdag en dag senare och så måste vi träffa dom :) mysigt :) ska även försöka hinna med att städa är de tänkt ;) jaha ne finns de nå mer att säga?? Ne :) så nu får de räcka för idag!

Höres/M

Av Madeleine Sundström - 22 maj 2013 18:46

Här hemma så har vi nyss kommit hem från en stund på stan :) köpte en present till Örjans syster och sen va vi in på zoo och köpte en bättre borste till hunden och sen lite leksaker till katterna ;) så just nu sitter hjärtat vid datan, Elias leker och jag ligger och känner hur bebis rör sig för fullt i magen :) mysigt så länge h*n inte sparkar mig på kissblåsan ;) magen den växer och växer :) men längtar till september så bebis vill komma ut och jag kan få komma i mina kläder igen :) känner mig just nu som fet och ful ;)

Ligger och funderar på om man kanske skulle gå och fixa lite kvällsmat börjar bli hungrig IGEN :) jaha ne de får vara allt för idag.

Hörs/M

Ovido - Quiz & Flashcards