Alla inlägg under december 2010

Av Madeleine Sundström - 3 december 2010 15:29

Hejsan!

Orkade aldrig skriva ett inlägg när jag kom hem igår, för de första så vart de så sent och för det andra så va jag helt slut!

Inhandlade dom sista julklapparna och det känns jätte skönt att ha de gjort!

Och Elias fick mysa med sin mormor jätte mkt och med sin morbror Rickard oxå :) Fick mat hemma hos mamma och ingenting är godare än hennes mat så jag va nöjd jag med :)

Idag har vi inte gjort så mkt, typ dammsugit och busat och myst och ätit mat, ja och såklart varit ute med hunden!

Så vi har haft en lugn och stillsam dag eller ja så stillsamt det kan vara när man har en vilde till son :)

Nu är de helg och inte mkt hände, imorron ska vi på kalas iaf :) riktigt sköööj må jag säga :) men för övrigt så blir det som alla andra dagar, mys,bus och lek :)

 

Ne höra med pappa och åsa och se om dom vill komma på kopp kaffe runt 17-17:30 tiden :) och återgå till min son och leka med honom!

 

Hörs/M

Av Madeleine Sundström - 2 december 2010 05:49

Japp det stämmer idag är man riktigt trött, kunde inte somna igår så man låg och vred sig ett par timmar och när man väl somnade (kändes de som) så vaknade min älskade son! byta blöja,värma välling och sen pröva med att lägga honom i vagen för att få honom att sova längre för man vill inte direkt upp och leka kl.02:35 på natten! Och tur hade jag, fick han att somna om och så sov han till kl.5!  En rimligare tid tycker jag! Nu sitter vi och väntar på att pappa/moffa ska komma förbi och hämta bilstolen till Elias eftersom vi åker med han hem och den glömde vi bort igår, inte lätt när hjärnan har gått på vila :P haha Annars blir det att packa skötväskan,ta fram kläder till lilleman, fixa mig så jag har det gjort! så att vi kan sova en stund här på morgonkvisten :)

 

Jaha nee nu vill min son leka med mig så jag ska sätta mig på golvet med han!

Ha en bra dag så återkommer jag ikväll med lite update :)

 

Elias, mamma älskar dig överallt annat på denna jord   

Hörs/M

Av Madeleine Sundström - 1 december 2010 17:11

Denna dag har rullat på riktigt fort idag tycker jag!

Dagen började redan kl.3 inatt men fick han att somna om igen efter en timme och då sov vi vidare till kl.8 :) sköönt och sen vart de gröt för skruttungen min och frukost för min del! Sen bäddade jag sängarna, diskade,tog ett varv med dammsugaren,fixade käk,ut med dino och sen sov vi en stund till och sen när vi vaknade så vart de att hänga tvätt, ge Elias mat och sen va de bara att äta själv och sen diska och sen busade vi jätte mkt och nu har vi nyss bakat lite mer muffins :) så gott så :) så nu har man lite luciafika hemma då min älskade son ska vara en pepparkaksgubbe :) så söt så :) Och nu så sitter vi och väntar på att pappa/moffa och Åsa ska komma så man får fika lite :) Kaffe och nybakade muffins det finns då inge bättre :) Så min dag har varit riktigt bra!

Ikväll blir det att dricka julmust och kolla på halv 8 och sen bönderna och sen Maria Wern :) Sen är de läggdax eftersom min älskade son vill upp tidigt! haha!

 

Nee nu vill min son att vi ska busa lite innan det är grötdax för han! Hoppas ni andra har haft en lika bra dag som min!

 

Hörs/M

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards