Alla inlägg den 17 december 2010

Av Madeleine Sundström - 17 december 2010 19:38

Idag så har vi haft en händelserik dag med besök :)

På fm så kom Jennie,Melwin och Jesper hit på besök :) mkt trevligt va de och Elias och Melwin röjde som tusan och Jesper övade på att vara 2 barnsfar :P hihi!

Jag och Jennie pratade en massa :) de va skönt att få prata ut lite :) Tack vännen! Sen åkte dom hem och Elias somnade direkt och jag lagade lite mat och sen skulle jag lägga mig och vila lite men då bestämde sig min son för att vakna igen så de vart full rulle här hemma igen! Men nu sover han som en stock go ungen min!

Om en vecka så är de julafton, Elias första jul :) Ska bli kul och se hur han reagerar med julgranen hemma hos mamma/mommo och Tom och såklart alla julklappar han får :)

Imorron får vi se vad som sker! Inge bestämt faktiskt! Men de blir som vanligt här hemma, tidig morgon, massa lek och bus och mys,städa,diska,laga mat och tvätta för de vart aldrig av idag!

 

Jahapp nee kolla lite på tv innan jag ska pysa ner i sängs!

 

Hörs/M

Av Madeleine Sundström - 17 december 2010 09:29

Har skickat iväg ett mejl till kbab så nu väntar man bara på att få svar och hoppas de är de svaret jag vill ha!

Idag är det fredag och min son ville upp redan kl.3 imorse, inte så efterlängtat av hans mor dock men va gör man inte! Klev upp, värmde välling, lekte lite, iaf så mkt som man orkade och sen ville han röja själv så jag la mig i soffan och kollade på tv och bara slappade fram tills han ville sova lite där runt halv 7 så då la jag mig och sov tills han väckte mig igen sådär efter 2 timmar! Så nu är de full rulle på han igen! Snart dax för lite gröt och sen ska jag sätta igång dammsugaren här hemma och sen vika lite tvätt och tvätta lite grann idag med :P JAG BARA ÄLSKAR OCH TVÄTTA ;) hihi.. (ironi om ni inte förstod de)

För övrigt så blir min helg likdan som mina vardagar.. Händer inge skoj alls, bara ta de lugnt, städa,leka,busa,laga mat osv! Japp så är de!

Jaha ne nu har jag inte tid med de här!

 

Heipa/M

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards