Alla inlägg den 6 december 2010

Av Madeleine Sundström - 6 december 2010 19:51

Grattis min älskade son på din 8 månaders dag <3

Tänk va fort tiden har gått, för 8 månaders sen så kom han! En stor klump va han och lång med :) men gud så fin!

För exakt 8 månader sen så satt man hemma i soffan och hade en mysig son i famnen och kunde inte göra något annat än att kolla på han och försökte förstå att man hade blivit mamma :) det tog sin lilla stund! haha!

Men nu 8 månader senare så är det full rulle här hemma från morgon till kväll :) En riktigt glad och sprallig och busig son fick man som gör mig till den lyckligaste mamma som finns :)

 

Idag så har vi lekt jätte mkt, Elias har kastat omkring sina leksaker över hela vardagsrummet så jag visste inte riktigt vart jag skulle börja någonstans när jag skulle städa undan allt :) haha goungen min, Och så har man tvättat och imorron blir det att städa och ner till bvc :) Ska bli kul att få se hur stor lillkillen har blivit nu, va ju ändå 2 månader sen man jag va där med han :)

Nu ligger skrutten och sover och jag ska kolla på böda innan jag ska bädda ner mig i sängen för att söva mig själv!  :)

 

Hörs/M

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards