Alla inlägg den 13 december 2010

Av Madeleine Sundström - 13 december 2010 09:12

Ja idag är det lucia och det får mig att tänka på när jag va liten då jag varje lucia morgon va klädd i lucialinne och lucia krona och va uppe före alla andra och så gjorde jag frukost och ställde på en bricka och gick upp till övervåningen och sjung sankta lucia och gav mamma frukost på sängen! :) Då va man inte gammal heller, nu fyller man snart 24 år och bor själv och har en son! Tänk va fort tiden går egentligen! Kan ju lova att mamma klagade inte när hon fick frukost på sängen :)

Ikväll så kommer mamma,tom,rickard,modesty och mattias på lite lucia fika :)

Äta lite lussebullar och dricka lite kaffe och snacka en massa skit! Ska prata med pappa och bjuda över dom oxå om dom har tid :)

Sitter just nu och väntar på att han ska ringa och säga att vi ska åka in till stan! Måste in och hämta ut kontoutdrag och lämna in papper till soc eftersom pengarna ska vara inne tills på onsdag! Och när han ändå ska åka in så passar vi på att åka med! Är fan inge kul att åka buss med en barnvagn då dom nästan har tagit bort dom gamla bussarna och har dom nya bussarna som verkligen inte är anpassade för varken barnvagn eller handikappade! Va tänkte dom när dom skapad dom bussarna! men men tur att man har folk som ställer upp :)

Så pappa ta och ring nu för vi är klara, det är bara ytterkläderna som ska på :P

 

Ne ta och göra lite te och sen ska jag leka med min son <3

 

Hörs/M

Ovido - Quiz & Flashcards