Alla inlägg den 9 december 2010

Av Madeleine Sundström - 9 december 2010 07:44

Idag är det Torsdag och snart är det redan helg, tycker dagarna går så himla fort, nästan alldeles för fort! Idag ska vi inte göra nått alls, bara vara hemma och ta de lugnt och göra dom dagliga sysslorna dvs tvätta,städa,laga mat,busa och leka!

 

Igår så va vi ner på kyrkis och de va riktigt skoj :) alla barnen va så fina och så fick man träffa den minsta tomtenissen jag har sett men gud så söt, vart ju så bebis sjuk :) men det får väntas med innan det kommer en ny bebis i denna familj! :) ska ju skaffa en VETTIG karl först oxå :) aja ne nu kom vi på villovägar här :P åter till kyrkis..

Det fanns bara en som va pepparkaksgubbe och det va min älskade son och han va så gudomligt söt :) Fast de är han alltid!

Kom hem strax efter halv 4, så de var bara att sätta fart med maten och medans potatisen koka så gav jag Elias mat! Sen vart de en massa bus och lek fram till kvällen och trött vart han, han va till och med på att somna i matstolen fick jag veta av hans morfar, sötunge :) Inge problem att somna igår kväll men dessvärre så vaknade han tidigt inatt istället inge skoj de där! Men de va bara att kliva upp!

 

Nu har jag en busig son här hemma så bara försöker komma på en massa bus, jag ser de på han! :) Så nu ska jag leka lite med han så det inte blir för mkt bus här hemma :)

Kanske skriver mer sen!

 

Hörs/M

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards