Alla inlägg den 12 december 2010

Av Madeleine Sundström - 12 december 2010 15:08

Redan 1 vecka sen man tände 2:a ljuset haha helt sjukt!

Tänder 3:e ljuset sen när man får sällskap på kvällen ;)

 

Har nyss gett Elias lite mat och jag ska oxå snart ta och äta lite grann! Sitter och lyssnar på Brooke Hogans musik på spotify, hon är grymt duktig :)

Idag har vi inte gjort så mkt, det är väl som alla andra dagar, städat,lekt,busat,kramats och så har jag ställt in en byrå inne i mitt sovrum eftersom det vart så tomt när Elias bytte in till sitt eget rum!

Men nu vart de tomt inne i vardagsrummet istället men efter jul så kommer det mer leksaker in hit :) Han kommer ju få så mkt fint!

Men så småningom ska det väl komma in ett matsalsbord in hit men tills dess så får Elias ha sina leksaker där bordet ska stå!

 

Igår kväll hade jag svårt och somna, hade alldeles för mkt tankar i huvudet som jag bara vill få bort! Så mkt tankar som gör mig förbannad och irriterad.. Och mkt handlar bara om en person! Är så jävla arg och besviken på personen men jag vet att jag måste stänga av tankarna och lägga dom taankarna och den energin på min son för det är han som är de bästa i mitt liv! Men ibland är det så svårt att bara slå bort alla negativa tankar man har men jag skriver mkt i min dagbok här hemma och det hjälper väldigt mkt! Jag skulle kunna skriva ut namn på personen och en massa skit man har fått men väljer att skriva allt de i min dagbok istället! Alldeles för många nyfikna som läser min blogg  (tyvärr)!

Jahapp ne undra om man ska ta och äta lite och ta hand om disken sen!

 

Hörs/M

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards