Alla inlägg den 31 december 2010

Av Madeleine Sundström - 31 december 2010 08:38

dagen för detta år :) Yeah :) Härligt, nu går vi mot ett nytt år och en ny start :)

Denna morgon började här hemma klockan halv 6 :) hörde hur han låg inne i sitt rum och pratade :) Så jag hämtade skrutten och sen la vi oss i sängen och myste en stund innan de va dax för att värma välling och göra ordning frukost till mig :)

Vi har även hunnit med att badat och Elias har nyss fått sin frukost som består av gröt :) På tv:en så visar dom den oändliga historien :) Så den ska man kolla på men tror de är i mitten av filmen så måste jag titta bort för den är alltid lika sorglig och man gråter lika mkt varje gång haha!  Har även börjat fixat mig själv lite, men kläderna på oss båda åker inte på förrän jag vet ungefär vilken tid vi åker in till stan :) Min snälla pappa kör ju in oss :)

Jaha nee undra om man ska dubbel kolla så att man har packat ner allt som ska ner! Ha en trevlig dag alla snälla och trevliga därute :)

 

Hörs/M

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards