Alla inlägg den 29 december 2010

Av Madeleine Sundström - 29 december 2010 06:59

Nu va det ett tag sen man skrev sist :) Har inte hänt så mkt dom sista dagarna utan det har bara varit en massa lek och bus och mys med min son!

Har även tagit hand om hemmet, tvättat upp alla kläder, vikt tvätt, diskat, lagat mat, varit ute med hunden! ja de är väl så mina dagar ser ut :)

Igår så va man in och storhandlade :) Äntligen så fick man hem en massa mat igen, det va skapligt tomt i kylskåpet och i frysen med! Så nu har jag mat så jag klarar mig ett bra tag :) Även Elias har mat så han klarar sig i nästan 2 veckor tror jag :) Och välling ska vi inte ens tala om för nu jävlar har jag de hemma :) Så skönt att ha mat hemma så slipper man dra ut Elias om det är kallt ute! Drar inte ut han i onödan! Sen igår efter vi hade handlat så sprang jag in på hm medans dom andra va inne på dressman, jag hittade mig lite fint :) så en jätte fin skjorta och ett par snygga byxor :) Inte ofta man handlar något till sig själv men kan se de som en sen julklapp från Elias :) Så nu har man lite fint att ha på sig på nyår :)

 

Sitter här med en varm kopp te och bara njuter av att höra min son prata och skratta :) han är verkligen de bästa som har hänt mig! Att få kliva upp med han varje morgon är helt underbart! Tiden går så himla fort tycker jag, han är snart 9 månader, hjälp va tar tiden vägen? Han är den enda kärleken jag har och jag behöver ingen annan, men visst jag kan erkänna att jag saknar att ha någon att krypa tätt in till i soffan, att ha någon som håller om en tills man somnar, att vakna upp bredvid den man tycker om, men den tiden kommer antar jag! Men tills dess så tänker jag bara vara :) Göra det som faller oss in :) Kärleken till mig finns någonstans där ute, de vet jag och jag vet att den kommer till slut!

Jaha nee nu ska jag dricka upp mitt te, sätta på mig lite kläder eftersom kbab kommer någon gång idag och vet inte om dom kommer på morgonen och då kan man ju inte se ut såhär :P Äntligen ska dom kolla upp vad som är fel på mitt varmvatten i badkaret! Vågar ju fan inte duscha eftersom vi inte har haft nästan nå varmvatten så länge och då bildas de farliga bakterier! Så Ikväll så kanske både jag och Elias kan bada :) Jaha nee sätta lite fart kanske :)

Nu har ni fått en lite uppdate av mig iaf :)

 

Hörs/M

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards