Alla inlägg den 16 december 2010

Av Madeleine Sundström - 16 december 2010 19:07

Idag har man inte haft den bästa dagen direkt! Matlusten har inte funnits men tvingat i mig mat, tankar om allt möjligt och letat lägenhet!

Haft en deppdag dvs.. Hoppas man vaknar upp imorron och känner sig bättre!

 

För övrigt så har vi haft en mys dag jag och min son! Älskar när han kommer och ska kramas med mig och det värmer i mitt hjärta! Är så otroligt lycklig över att ha han i mitt liv, han är den som förgyller mina dagar! Älskar min skrutt <3

 

Ne det fick bli ett kort inlägg idag.. Känner inte för att skriva nå mer!

 

Hörs/M

Av Madeleine Sundström - 16 december 2010 06:25

Ja dom tankarna finns ju faktiskt! Jag trivs jätte bra i denna lägenhet och trivs jätte bra i kolsva men saknaden efter köping kommer allt mer!

Det är så synd att de är så jävla dyrt i köping! Visst jag skulle kunna sätta mig i en två, så länge min son har eget rum så är jag glad men ändå så vill jag inte sätta mig i en 2:a då jag vill ha en 3:a!

Vet inte riktigt vad jag ska göra! Just de här med att vandra ner till stan för att fika lite med folk, träffa folk osv de saknar man men enda så vill jag kunna gå ut på kvällen utan att behöva känna mig rädd för att någon ska hoppa på mig och de är nått jag slipper göra här i kolsva!

Nu jävlar ska jag ta tag i det här körkortet! Ska sätta igång och läsa i boken nu och ska läsa tills jag har råd att göra uppskrivningen och så ska jag säga åt farsan att vi ska sätta fart och övningsköra igen!

 

Jag vet att jag är jätte dålig på att höra av mig och svara i telefon men de är inte alltid så lätt att ha orken nu när jag har min son som tar upp hela min tid i stort sätt! Varje kväll så är jag helt slut och är inte uppe direkt så länge! Men ni får ha lite överseende med att jag inte alltid svarar i telefon eller ringer er! Men som sagt, all min tid går åt till min son med att leka,busa,bada,mata osv! Och så är de så att när han sover så passar jag oxå på just för att orka med mig själv!

Ne nu ska jag leka med min son! han står här och drar i mina byxor!

Lite nere idag men de kanske märks?

 

Hörs/M

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards