Alla inlägg den 5 december 2010

Av Madeleine Sundström - 5 december 2010 10:43

Idag är det redan 2:a Advent och julafton närmar sig, Elias första jul :) Det ska bli riktigt skoj :) Och imorron är det den 6:e redan och då blir han ju 8 månader, tänk fan hela 8 månader! 8 månader sen man låg där på förlossningen och krystade ut han :) Glömmer aldrig den dagen, en oförglömlig dag måste jag säga :) Smärtan va verkligen värt, jag fick ju mig den underbaraste och vackraste och snällaste sonen, iaf i mina ögon :)

Och nu 8 månader senare så är det full fart här hemma, man har vuxit upp och blivit en helt annan person!

Glömmer aldrig när jag fick upp Elias på min famn och vi tittade på varandra och redan då kände jag ett riktigt starkt band mellan oss! Min älskade lilla son!

 

Här på morgonen så har vi dammsugit och torkat golvena och startat en maskin tvätt, Elias han ska snart få sova en stund och jag ska bara slappa framför tv:en, kanske sätta igång någon gammal film man inte har sett på länge och sen ska Elias få mat och jag ska diska efter de! Sen blir det väl inte mkt mer gjort, mer än att lekas och busas och mysa!

 

Ne nu ska jag kramas lite med min älskade son!

Hörs/M

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards