Alla inlägg den 10 december 2010

Av Madeleine Sundström - 10 december 2010 20:09

Ja de blir det här hemma för min del, tillsammans med en kopp te :)

Sonen sover sen en halvtimme tillbaka, och han är bara för söt alltså :)

Va nyss in och kollade till han och då hade han lagt sig neråt mot fotändan och skulle komma åt speldosan som ligger i fotändan men han kom inte så långt utan han hann somna innan :) goungen min! När man får ett sånt där jätte underbart leende (som jag alltid får) så glömmer jag bort hur kämpigt de är ibland, men jag älskar min son överallt annat och kommer kämpa för att han ska få en bra uppfostran och en bra uppväxt <3

 

Idag har vi haft en riktig mysdag, inte gjort nå alls förutom att busat och lekt och myst ibland :) Och nu på kvällen när Elias skulle sova men vägrade så skrev jag med Andy på datan och han skulle hålla tummarna på att Elias skulle somna snart och vilket ungen gjorde :) Vilka magiska tummar han måste ha :) sen satt vi och pratade lite på chatten på fb! Och nu sitter man och tänker tillbaka på alla minnen man har tillsammans med han och saknar han gör jag, saknar många av mina vänner, har så underbara minnen med dom! Jag vet att jag är mamma och jag har vuxit upp och blivit mognare men ändå är jag samma person fast dock en mkt tröttare person :P hihi!

 

Nästa lördag får jag sovbesök av min underbara kusinbarn jane som ska sova kvar här :) Riktigt mysigt och kul! Vi ska snacka om en hel del och ha riktigt skoj :)

Jaha nee åter till idol!

 

Måste tacka alla som finns där för mig och Elias och ställer upp för oss så himla mkt! Är så otroligt glaada för att vi har er ska ni veta, behöver inte skriva nå namn för dom vet vilka dom är :) Nehe inta soffläge nu :)

 

Hörs/M

Av Madeleine Sundström - 10 december 2010 09:17

Idag är det fredag och då ska jag lyxa till det lite med att laga iordning Lövbiff,potatisgratäng och sen lite hemmagjord sås :)

Ska väl sätta igång med potatisgratängen snart så den är klar till eftermiddagen!

Ska försöka hitta orken att städa oxå! Får se om det blir städningen idag eller om jag hoppar över den idag och städar imorron istället! Är ju inte så stökigt direkt! Får se hur man gör!

Idag fick man sova till kl.04:30, Elias försökte att vi skulle kliva upp där vid kl.3 men icke sa nicke, jag va mer envis än han och lyckades få han att somna om i sin säng :P Så skönt så! Har även hunnit sovit en stund efter de oxå, kanske 1 timme men de duger!

Ne slå igång lite kaffe och sätta fart med potatis gratängen medans Elias tillåter de :)

Trevlig helg på er!

 

Hörs/M

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards