Alla inlägg den 24 mars 2016

Av Madeleine Sundström - 24 mars 2016 14:15

En gång tiden hade jag ett hyfsat bra självförtroende, en gång i tiden kunde jag känna mig fin, idag känner jag mig inte fin, idag har mitt självförtroende sjunkit från typ 7 till 0!
Jag önskar att jag kunde gå ner i vikt men hur mkt jag en anstränger mig så står vågen helt still!! Jag vill ha mina kläder jag kunde ha en gång i tiden.. Idag springer jag runt med samma kläder då inget av dom andra kläderna jag kunde ha förut kan jag inte längre ha!! Jag har ingen att gå ut och gå promenader med och jag vill inte gå själv eftersom jag måste gå på kvällarna då det är den enda tiden jag kan komma ifrån barnen!
Och eftersom vänner inte existerar i min värld så kommer jag inte ut mer än med hunden!
Jag önskar att jag fick tre önskningar!
Då skulle jag
1: önska bort allt fläsk på kroppen och komma i mina gamla kläder igen!
2: att vi finn huset sålt så vi kunde köpa oss ett hem här.
3: mer önskningar
När man är gravid så kan man skylla på att man är fet pga de men nu är jag inte de och vad ska jag skylla på?? Ne jag vill trivas med mig själv igen, vill trivas i min kropp igen!
Inte ens när jag sätter på mig spacklet så känner jag mig fin längre!

Jag skäms över Min kropp, skäms över hur jag ser ut!!

Ovido - Quiz & Flashcards