Alla inlägg den 10 mars 2016

Av Madeleine Sundström - 10 mars 2016 09:06

God morgon!
Här hemma så härjar barnen, leker och röjer och sprider leksaker över hela huset ;) men snart ska de plockas undan eftersom dammsugaren ska fram och göra sitt jobb ;)
Nu har man suttit och pluggat teori i 40 min så nu tar jag en pause..
Jag måste verkligen sätta mig och plugga så mkt som möjligt eftersom de är snart dags att se om man får körkortet i handen eller om jag måste plugga mer (vilket jag tror att jag måste), jag har aldrig haft lätt för prov så tror garanterat att de blir att göra om!! Men vi får se hur de går!!
Någon gång lär jag fixa de iaf..
Just nu är de inte mkt mer än att ta hand om barnen, hemmet och laga mat och plugga, plugga och mer plugg som händer i mitt liv..
Men förhoppningsvis så kan jag snart lägga pluggningen åt sidan och leka massor med barnen igen :) men har förklarat för dom att mamma måste plugga mkt nu om jag ska få mitt körkort så vi kan hitta på så mkt mer än att sitta hemma :) dom förstår säger dom och dom har varandra som tur är :)
Imorron är de fredag och mannen jobbar bara till lunch.
Får se vad som händer, men mkt plugg för min del blir de iaf!!

Aja ne nu känner jag att min pause blir för lång så tillbaka till boken igen!

Hörs/ Fru S

Ovido - Quiz & Flashcards