Alla inlägg den 2 mars 2016

Av Madeleine Sundström - 2 mars 2016 09:43

Igår va det en sån där dag igen som jag kände mig så fruktansvärt ensam och inte nog med de så va jag fruktansvärt rastlös!!
Men på eftermiddagen så kom Åsa över och räddade mig och min ensamhet försvann :)
Elias åkte iväg tidigt igår morse med sin mormor och kusin till Leos lekland :) så han kom hem sent igår eftermiddag, en nöjd son va han :) och sår på armbågen och ont i backen men så är de när man leker ;)
Jag och flickorna gjorde inte så mkt, lekte, myste, busade och kollade på film!

Idag så får vi se vad som sker, har inga planer alls faktiskt! Ska vika tvätt och tvätta ljus tvätt och börja sortera bort lite i 74! Hon börjar ju bli stor den lilla :) har fått plugga teori på morgonen när gubben kliver upp då det är den enda gången som de är tyst här hemma!! Känns inte så kul att kliva upp då och plugga men måste ju eftersom nu är de ju nära!!!
Sten hård pluggning som gäller! Får se hur många ggr jag får göra om skrivningen! Körningen är jag inte lika nervös över, men med min otur så får jag väl göra om båda delarna!!
Jaha ne invänta mammas samtal och sen starta tvättmaskinen och sen ringa barnmedicin!

Höres/ Fru S

Ovido - Quiz & Flashcards