Alla inlägg den 22 mars 2016

Av Madeleine Sundström - 22 mars 2016 09:13

Igår så kom inte boken fram alls och lika bra va väl de eftersom jag från ingenstans och utan förvarning fick en sjudundrande huvudvärk! Allt kommer från min nacke och skuldror!!
Ihelgen måste vi åka iväg och införskaffa mig en ny kudde för detta funkar ju inte.. Just nu leker barnen och jag dricker min morgon choklad :)
Ska snart sätta mig med teorin en stund och försöka koppla bort barnens gap och skrik :)
Vaknade upp och tittar ut och ser att de snöar ute, Gud va deprimerande men vet ju att de försvinner snart :)
Idag ska mannen sätta upp stutsmattan åt barnen och dom är överlyckliga kan jag lova :) Man bara längtar efter värme och solen :)
Vet inte riktigt vad jag ska skriva..
Dagarna rullar på, den minsta hon går och går mer för varje dag :) Elias fyller snart 6 år och Miley hon blir allt trotsigare och bråkigare för varke vecka :) men men..
Sömnen är fortfarande inte den bästa men så är de att ha barn fast jag i många fall bara vill kunna sova till kl.11 så älskar jag att kliva upp med mina solstrålar :)
Ne nu ska jag snart plugga lite innan de ska vikas tvätt och hänga tvätt :)

Hörs/ Fru S

Ovido - Quiz & Flashcards