Alla inlägg den 11 mars 2016

Av Madeleine Sundström - 11 mars 2016 07:07

Äntligen är de helg och idag slutar mannen tidigt :)
Just nu är de bara jag och den minsta vakna, dom andra två sover som två stockar! Denna helg blir de plugg plugg plugg plugg osv ;) så jag ska skicka iväg karln med barnen till lekparken så dom slipper tråkiga mamma ett tag ;) men förhoppningsvis så är jag snart klar och slipper plugga mer :) tror barnen blir glada då ;) men som tur är förstår iaf den äldsta mig :) har förklarat flera ggr varför jag måste plugga.. Så efter frukosten blir de ca 1 timmes plugg och sen blir de mer under dagen fast med lite pauser :)
För övrigt så händer de inte så mkt mer, ska över till farsan och fira honom imorron och äta tårta :) men annars lugnt ;)

Hörs/ Fru S

Ovido - Quiz & Flashcards