Alla inlägg den 9 mars 2016

Av Madeleine Sundström - 9 mars 2016 08:48

Efter så många år så bestämde jag mig att boka en tid för utredning av min mage och mina kramper jag får till och från samt utredning av mina allergier, hade tid hos läkaren igår och först fick jag sitta och vänta 25 min innan jag fick komma in eftersom hon tog in en annan tjej på min tid... Sen när jag väl kommer in så bestämde hon sig direkt att jag hade stress mage och sover för dåligt, därför min mage krånglar.. Och sen tyckte hon att jag redan listat ut mina allergier så varför ens krångla... Jag lovar att jag vart galen, jag vet ju inte om jag inte tål de eller ej.. Efter mkt om och men så gav hon med sig så på fredag ska jag dit och lämna blodprover och sen får jag hoppas på remiss till allergimottagningen så man vet mer exakt vad man inte tål längre.. Kan säga att jag hoppas att jag inte behöver träffa henne mer än nödvändigt.. Verkligen inte nöjd med de bemötande jag fick av henne och hon lyssnade inte på mig..
Nu är de gjort iaf... Kom hem, åt och sen gick jag över till far och Åsa för lite pluggning i lugn och ro :)
Börjar känna mig nervös nu faktiskt :)
Valde att kliva upp och plugga lite imorse innan barnen vaknade.. Idag när minsta sover så sätter jag nog dom största framför en varsin surfplatta så jag får plugga mer och efter gubben har kommit hem och vi har ätit så går jag över igen och pluggar.. Skulle vara så himla skönt om man fixade uppskrivningen och uppkörningen direkt för då kan jag slappna av ;) men vi är snart där och sen får vi ta de som de blir, antingen så fixar jag de eller så fixar jag inte de och måste plugga mer.. De blir som de blir..

Nu har vi ätit frukost och barnen leker och tittar på Barnkanalen :)
Jag har startat tvättmaskinen och ska snart sätta igång diskmaskinen oxå.
För övrigt så blir de en lugn dag med mina hjärtan ?
Aja ne leka med barnen nu!

Höres/ Fru S

Ovido - Quiz & Flashcards