Alla inlägg den 16 mars 2016

Av Madeleine Sundström - 16 mars 2016 15:21

Har lagt undan boken för denna stund, har lite att plugga på om..
De svåraste är nog de här med bruttovikt, maxvikt, totalvikt osv.. Fan blir galen på de där och förstår inte ett skit alltså.. Måste be mannen att försöka förklara de där som man kanske förstår någongång!!
Nu går man bara och väntar på att mannen ska sluta jobbet så man får äta mat någongång.. Min mage skriker efter mat eftersom de bara vart två mackor med typ inge smör på mackan eftersom vi hade nästan slut på smör och mannen glömde handla de igår.. Så här ligger man och är hungrig och små smygandes en huvudvärk som jag hoppas stannar där!!! För huvudvärken jag hade igår va fan inte skoj alltså.. Höll på och rycka bort huvudet så ont gjorde de, men med lite nackmassage så försvann den!
Funderar på om jag ska äta före innan han kommer då jag är fruktansvärt hungrig och han skulle handla lite på väg hem oxå.. Tror jag inte klarar mig så länge faktiskt.. Den börjar ju redan göra ont..

Va vill ni att jag ska skriva om? Mina dagar ser ju mer eller mindre likadana hela tiden.. Så skriv gärna om något ni vill att jag ska skriva om :)

Ne plocka lite här hemma och glömma hungerkänslan man har..

Höres/ Fru S

Av Madeleine Sundström - 16 mars 2016 09:51

Behöver jag säga mer än att mitt liv går ut på att plugga och plugga? Men försöker ta lite pauser till att leka och busa och mysa med barnen..
Barnen dom varierar just nu mellan att leka och kolla på Barnkanalen som visas på tv och jag varierar mellan att plugga och kolla på Barnkanalen ;)
Igår eftermiddag så plockade gubben bort pulkorna och plockade fram cyklarna :) stödhjulen på sonens cykel plockades bort och stödhjulen sattes på åt dottern :) Elias va jätte duktig att cykla utan stödhjul :) går lite vingligt och han har nog glömt bort hur man bromsar ;) men inge sår hade han :) så stolt jag är över min son!
Ihelgen är de pappahelg för sonen och vad vi andra ska göra de va en bra fråga!! Hade inte tänkt att sitta inne hela helgen för att plugga som jag gjorde förra helgen!!
Får prata med gubben min sen så får vi se vad som händer!!
Ja annars händer de inte så mkt, vi lever och mår bra och tar dagarna som dom kommer!

Ne nu ska jag plugga lite och den minsta börjar bli trött och ska få ta sin förmiddagstupplur!

Hörs/ Fru S

Ovido - Quiz & Flashcards