Alla inlägg den 20 mars 2016

Av Madeleine Sundström - 20 mars 2016 16:07

just nu eller sen igår rättare sagt har jag gått och funderat om jag har gjort eller sagt nått till en person som står mig nära ? hatar verkligen att känna så, jag har liksom ingen aning om vad som jag skulle ha gjort eller sagt!
Jag försöker inte tänka så mkt men kan samtidigt inte sluta!!
Vi har inte pratar i telefon sen igår, fått korta svar och de gör mig jätte ledsen faktiskt ?

Just nu är maken ute och startar grillen och flickorna leker :) så himla sött och se :) tvättmaskinen är igång för tredje gången idag!
Inhandlat sista presenterna till min blivande 6-åring :) helt sjukt va fort tiden har gått.
Har inte vant mig vid än att han inte kommer hem idag utan imorron, vi alla saknar våran skrutt!
Ne nu ska jag sluta skriva och duka fram så de är klart tills far och Åsa kommer över :) eftersom dom oxå skulle grilla idag så bestämde vi att äta ihop ? vi måste ju passa på för vem vet, de kanske är sista året i detta hus ?

Hörs/ Fru S

Av Madeleine Sundström - 20 mars 2016 10:20

God förmoddag!
Känns jätte skönt att inte ha öppnat nå teori böcker på hela helgen trots att jag vet att jag måste plugga men va skönt med en "ledig" helg :)
Ifredags så gjorde vi inte så mkt, tog de mest lugnt och myste.
Igår så bestämde vi oss för att packa in barnen i bilen och så åkte vi till vallbys friluftsmuseum för att titta på lite djur :) dock så va nästan alla djur trötta och låg och sov, men va mysig ändå :) dom fick ju klappa getter iaf ;)
Sen tog vi en tripp till biltema och strosade omkring där och Miley vart ansiktsmålad för första gången :) hon va riktigt duktig :)
Sen mötte vi upp far och Åsa som oxå kom till v-ås för att titta på tvättmaskin och torktumlare, sen åkte vi och handlade och sen for vi hem för matlagning och mys!
Nu har vi hunnit städat undan här hemma och första maskinen är på!
Om ett tag så ska vi ta och klä på oss och sen ska vi åka iväg till dollar store en sväng! För övrigt så blir de inte så mkt här hemma :) haft en mys helg med familjen, bara sonen som saknas ?

Ne nu ska vi klä på oss!

Hörs/ Fru S

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards