Alla inlägg den 21 mars 2016

Av Madeleine Sundström - 21 mars 2016 07:20

Här vaknade jag upp av att höra tösen vara uppe och leka :)
Hon är snäll och låter mamma sova så hon kommer väldigt sällan in och väcker oss :) jag vaknar oftast när hon kliver upp men vissa nätter är krångligare än andra och då kan jag sova djupare, men väldigt sällan att jag inte hör henne kliva upp!
Idag kommer min älskade son hem, planen va att ta fram körkortsboken idag men tar fram den imorron istället eftersom sonen kommer hem :)
Ska bli skönt att få hem han igen :)
Se om barnen vill ut en sväng sen eller va dom har för planer!
Just nu så leker flickorna så snällt ihop och håller på och vaknar till liv sakta men säkert!! Verkar iaf bli en strålande dag idag :)

Aja ne vakna till liv och sen äta frukost! Även ringa barnkliniken!

Hörs/ Fru S

Ovido - Quiz & Flashcards