Alla inlägg den 13 mars 2016

Av Madeleine Sundström - 13 mars 2016 10:02

God morgon!
Här hemma lyssnar vi på musik och snart ska gubben ta med sig barnen till lekparken så en annan får plugga i lugn och ro!! Han tog med sig barnen igår och va ute i två timmar.. Så först satt jag och plugga teori i 1 timme och 15 min och sen bestämde jag mig för att fylla upp ett bad och lägga mig där och plugga vägmärken. Kom ut från badrummet lagom när familjen kom hem :) så idag blir de att plugga ännu mer!! Börjar känna mig rejält nervös nu faktiskt om jag ska vara ärlig.. Till och med drömmer om uppkörningen och skrivningen..
Usch kommer bli jobbiga nätter ;) men snart är jag äntligen där :) iiihh.. Lyckan än total :) det är bara plugga och plugga som gäller nu :) lovar att ni märker när jag fått körkortet :)
Ne nu ska jag skicka ut familjen så jag får plugga :)

Hörs/ Fru S

Ovido - Quiz & Flashcards