Alla inlägg den 7 mars 2016

Av Madeleine Sundström - 7 mars 2016 07:42

nu är de hårdpluggning som gäller då dagen närmare sig jävligt fort, dagen som jag i så många år har längtat efter :) dagen jag hoppas att jag får mitt körkort :) men kan hända att jag får göra om uppskrivningen, men då är de så isf! Så nu blir de att gå över till pappa och Åsa på kvällarna för att plugga för att jag ska kunna plugga i fred och inte ha tre barn springandes och skrikandes runt mig :)
Inte lätt och plugga och få in nått i skallen då heller ;)
Lillfia hon går mer och mer på egen hand och man inser ju verkligen hur stor hon har blivit :)
Idag så kommer Elias hem efter en pappahelg och de ska bli skönt :) får hoppas på att han inte är så han brukar vara efter han ha varit där dvs bråkig, skrikig och är inte trevlig för fem öre! Men de brukar ge sig rätt fort som tur är :) prinsessorna dom leker just nu och Karln är på jobbet, själv ska jag försöka sätta mig och plugga lite!! Men just nu finns de inte mkt motivation till de, ska nog vakna till liv först tror jag :)
För övrigt idag så ska jag köra igång tvättmaskinen och fixa disken!
Städningen tog min Karl igår medans jag bakade :) ne nu är det dags att fixa frukost till mig och flickorna :)

Hörs/ Fru S

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards