Direktlänk till inlägg 26 december 2010

brrrr..

Av Madeleine Sundström - 26 december 2010 20:08

Fy satan va kallt det har varit i denna lägenhet idag, började bli kallt redan inatt :( Va tvungen att känna på elementerna och dom va nästan kalla och då står alla på full värme =S Så jag va tvungen och hämta Elias badtemp och la den på golvet och graderna sjunk direkt så mellan 16-18 grader har jag haft i hela lägenheten och de är kallt tycker jag, jag trivs bäst om det är runt 23-24 grader inne :) Och lägga sig i ett varmt bad va ju inte ens att tänka tanken på då varmvattnet inte är som de ska heller :( Så imorron då jävlar ska jag ringa KBAB och skälla ut dom, kan ju inte ens bada Elias i detta vatten då ungen fryser och vill upp hela tiden, kan förstå de, stackarn!

jaja nog om detta nu kommer de lite om dagens händelser..

 

Idag är det söndag och det har märkts här hemma hos oss, vi har bara slappat,lekt,busat,myst,vilat,tvättat,diskat,blöjb
yten osv! Som en söndag ska vara, inte mkt alls som har hänt, skulle ha dammsugit egentligen men kände inte för att ta fram den orken så det får väntas tills imorron istället :) Ibland måste man bara släppa alla måsten och göra de man känner för! Moffa och Åsa kom hit på kvällskaffe och sen va de läggdax för lillen och nu sover han som en stock :)

Imorron ska vi ta oss ner till affären om vädret tillåter de dvs! Drar inte ut Elias om det är för kallt och snöoväder! Så onödigt tycker jag! Vill inte riskera att han ska bli sjuk igen då han nyss har blivit frisk igen från den andra förkylningen på kort tid, min förkylning sitter dock kvar :( Och snart är det nyår oxå! Sen börjas det år 2011 och det ska bli bättre än detta år, det har varit alldeles för mkt tårar,svek,tjafs,bråk,besvikelse men de har även varit mkt glädje..

Glädjen kom till mig när Elias föddes, det va de bästa med detta år, Sen Elias kom så har jag kunnat släppa många tankar och bara njuter av varje dag med alla händelser och skratt och bus med han :) Älskar min son så otroligt mkt, Han är verkligen de bästa som kunde hända! mammas finaste!

jaha ne nu vart de ett långt inlägg märkte jag så nu ska jag sluta! Bädda ner mig i soffan och kolla lite på tv innan sängen!


Hörs/M

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine Sundström - 15 juni 2016 15:04

känner verkligen att humöret är på topp :) (trots dåligt med sömn) Dom ringde mig idag och frågade om jag kunde jobba lite ihelgen :) och självklart säger man inte nej till de :) pengar behövs ju och så blir de ju lite extra då jag inte behöver ta ...

Av Madeleine Sundström - 13 juni 2016 17:08

jag har fått tre underbara barn som bråkar, leker, myser och är kärleksfulla mot varandra så finns även en enorm saknad och längtan efter att få ge dom ett till syskon! Jag sa förut att de ABSOLUT inte skulle bli mer men man längtar efter magen, spa...

Av Madeleine Sundström - 12 juni 2016 19:56

Det känns att man har varit ute hela dagen.. Varit i stugan sen förmiddags.. Ögonen vill helst bara slå igen just nu ;) Men efter en mysig helg så är de dags för en ny vecka och från och med imorron börjar sonen på simskola så varje dag ska han nu ...

Av Madeleine Sundström - 10 juni 2016 14:52

Ibland så kan jag känna mig otroligt utbytt och oduglig.. Jag duger inte till nå.. Jag är glad att karln vill ha mig som fru iaf.. Just nu är jag så ledsen.. Ord kan inte förklara.. Jag håller tårarna inne.. Aja sonen har iaf åkt till sin far...

Av Madeleine Sundström - 7 juni 2016 21:41

i torsdags och fredags så jobbade jag två introdagar på hemtjänsten i åsgrändsgruppen då dom hade ont om folk till söndagen! Så efter man slutade i fredags så åkte jag hem i min ryckiga bil och hämtade hunden och sen åkte vi upp till stugan där fami...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards