Direktlänk till inlägg 20 december 2010

Kärlek?

Av Madeleine Sundström - 20 december 2010 07:16

Varje kväll när jag lägger mig så ligger jag och tänker på allt som har med ordet kärlek att göra! Kärleken till sitt barn är det finaste som finns och det mest underbaraste som man kan känna! Den känslan kan inte beskrivas utan den måste upplevas!

Sen så har vi kärleken till sin familj och släkt, dom som alltid finns där i alla väder som aldrig lämnar en eller skiter i en!

Sen så har vi kärleken till en kille/tjej! Den vet ju vi alla hur den känns eller? Jadu om ni frågar mig så vet jag inte riktigt, den känslan man får ifrån början som helt plötsligt försvinner och man blir lämnad kvar, sårad,ledsen,besviken och tankar om vad man har gjort för fel! Är de så kärlek ska vara? Bra i början och skit i slutet? Jag trodde att kärlek va nå fint och vackert man delar tillsammans med någon, man har kul med personen och man verkligen kämpar igenom svåra tider tillsammans, det är kärlek i mina ögon, men tyvärr så har jag inte mött den typen av kärlek än! Man har bara blivit sårad,ledsen,besviken,utnyttjad och lämnad osv gång på gång på gång! Skapligt trött på de faktiskt!

Det är nog därför man lever själv just nu! Lever mina dagar efter min son och glömmer bort mig själv totalt! Så länge min son har det bra och får de han behöver så är jag nöjd och mår bra! För min son är de bästa som har hänt mig och han är värd allt bra i denna värld!

Men jag kan vara ärlig och säga att jag saknar att ha någon och dela livet med, att krypa upp i soffan och bara mysa eller när man ligger och sover och man känner hur någon omfamnar en! Men någon gång i framtiden så hittar man KANSKE någon bra och vettig där ute som man kan göra allt med!

 

Här hemma va vi uppe tidigt som vanligt, strax före kl.3 ville herren i huset kliva upp, förstår inte varför man vill upp den tiden.. Men men någon gång så ändrar han sig nog eller? Idag ska vi städa,diska,laga mat,bada,leka och sen ska vi till v-å :) Skojsigt värre! Ne nu måste jag ta fram dammsugaren så min son har nått och leka med! han börjar bli lite gnällig!

 

Hörs/M

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine Sundström - 15 juni 2016 15:04

känner verkligen att humöret är på topp :) (trots dåligt med sömn) Dom ringde mig idag och frågade om jag kunde jobba lite ihelgen :) och självklart säger man inte nej till de :) pengar behövs ju och så blir de ju lite extra då jag inte behöver ta ...

Av Madeleine Sundström - 13 juni 2016 17:08

jag har fått tre underbara barn som bråkar, leker, myser och är kärleksfulla mot varandra så finns även en enorm saknad och längtan efter att få ge dom ett till syskon! Jag sa förut att de ABSOLUT inte skulle bli mer men man längtar efter magen, spa...

Av Madeleine Sundström - 12 juni 2016 19:56

Det känns att man har varit ute hela dagen.. Varit i stugan sen förmiddags.. Ögonen vill helst bara slå igen just nu ;) Men efter en mysig helg så är de dags för en ny vecka och från och med imorron börjar sonen på simskola så varje dag ska han nu ...

Av Madeleine Sundström - 10 juni 2016 14:52

Ibland så kan jag känna mig otroligt utbytt och oduglig.. Jag duger inte till nå.. Jag är glad att karln vill ha mig som fru iaf.. Just nu är jag så ledsen.. Ord kan inte förklara.. Jag håller tårarna inne.. Aja sonen har iaf åkt till sin far...

Av Madeleine Sundström - 7 juni 2016 21:41

i torsdags och fredags så jobbade jag två introdagar på hemtjänsten i åsgrändsgruppen då dom hade ont om folk till söndagen! Så efter man slutade i fredags så åkte jag hem i min ryckiga bil och hämtade hunden och sen åkte vi upp till stugan där fami...

Ovido - Quiz & Flashcards