Direktlänk till inlägg 5 april 2016

Tredje gången gillt..

Av Madeleine Sundström - 5 april 2016 21:34

äntligen, äntligen så klarade jag provet :) jag har kämpat och kämpat, pluggat och pluggat, kuggat och kuggat men nu äntligen så fixade jag uppskrivningen :) uppkörningen fixade jag redan den 15 mars.. Så man har verkligen kämpat..
Nu slipper jag vara en tråkig mamma som måste sitta med körkortsböckerna och plugga, nu kan vi istället hitta på en massa skoj att göra :) busa, leka, leta lekparker, hälsa på folk osv :) jag har äntligen fått mitt körkort :);):):) jag är lycklig..
En hel ny värd öppnades nu :)
Idag åkte jag in till mor efter vi hade ätit, just för att få känna på att jag verkligen har körkort och de va skumt att sitta helt själv i bilen.. Musiken poppade ut ur högtalarna och jag sjung på för fullt ;)

Imorron är de en stor dag för min son, då han föddes för 6 år sen kl.06:06 på morgonen :) han längtar att bli stor ;) knäppisen :) imorron firar vi honom bara inom familjen med lite paket och go fika och sen tar vi resten utav familjen/släkten på lördag med mer paket och tårta och självklart en sång från min mor som hon brukar göra :)
Min lilla kille börjar bli så stor! :)
Tiden bara rusar iväg ju :)
Ne nu ska jag ta mitt lyckliga liv och mysa med min älskade make ?

Hörs/ Fru S

 
 
Ingen bild

Ica

5 april 2016 22:19

Helt underbart gumman. Grattis i massor. Vet själv hur de va när jag fick mitt efter att ha kuggar 7 ggr på skrivningen 😕😕 grattis igen älskar dig

Madeleine Sundström

6 april 2016 08:51

Tack gumman :) jaha så många ggr men förstår dig då det är ett svårt prov, jätte jätte många som kuggar sig! Älskar dig med vännen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine Sundström - 15 juni 2016 15:04

känner verkligen att humöret är på topp :) (trots dåligt med sömn) Dom ringde mig idag och frågade om jag kunde jobba lite ihelgen :) och självklart säger man inte nej till de :) pengar behövs ju och så blir de ju lite extra då jag inte behöver ta ...

Av Madeleine Sundström - 13 juni 2016 17:08

jag har fått tre underbara barn som bråkar, leker, myser och är kärleksfulla mot varandra så finns även en enorm saknad och längtan efter att få ge dom ett till syskon! Jag sa förut att de ABSOLUT inte skulle bli mer men man längtar efter magen, spa...

Av Madeleine Sundström - 12 juni 2016 19:56

Det känns att man har varit ute hela dagen.. Varit i stugan sen förmiddags.. Ögonen vill helst bara slå igen just nu ;) Men efter en mysig helg så är de dags för en ny vecka och från och med imorron börjar sonen på simskola så varje dag ska han nu ...

Av Madeleine Sundström - 10 juni 2016 14:52

Ibland så kan jag känna mig otroligt utbytt och oduglig.. Jag duger inte till nå.. Jag är glad att karln vill ha mig som fru iaf.. Just nu är jag så ledsen.. Ord kan inte förklara.. Jag håller tårarna inne.. Aja sonen har iaf åkt till sin far...

Av Madeleine Sundström - 7 juni 2016 21:41

i torsdags och fredags så jobbade jag två introdagar på hemtjänsten i åsgrändsgruppen då dom hade ont om folk till söndagen! Så efter man slutade i fredags så åkte jag hem i min ryckiga bil och hämtade hunden och sen åkte vi upp till stugan där fami...

Ovido - Quiz & Flashcards