Alla inlägg den 18 april 2016

Av Madeleine Sundström - 18 april 2016 19:21

hur kan folk som inte ens känner en döma en och kalla en för dålig morsa för att man har valt att vända barn tidigare än rekommenderat?
Är jag en dålig mamma för att jag har valt att vända mina barn framåt vänt tidigt då både sonen och nu den mellersta dottern har blivit åksjuka av att åka bakåtvänt?
Då får folk tycka de, jag är väl medveten om risken att vända dom framåt men kan jag skapa en lugn resa och slippa nerspydd bil så gör jag de! Hur lätt är de att koncentrera sig på körningen om barnen sitter och gråter och skriker så dom tappar andan där bak? Jag valde att vända Elias framåt då han vart åksjuk och vi valde att vända Miley av samma anledning + att de kan fan inte vara bekvämt att sitta med knäna nästa uppe i ansiktet.. Tycker ni att jag är världens sämsta morsa pga de så tyck de få för fan.. Men jag älskar mina barn överallt annat och försöker skydda dom för allt ont som jag kan skydda dom för, jag skulle kunna gå över eld och vatten för mina barn.
Jag har ändrat hela mitt liv för deras skull! Allt jag gör är för mina barn!
Ingen kan säga nått annat!!
Man ska inte döma folk, man kan aldrig säga att en person är en hemsk mamma utan att man vet hur personen är mot sina barn och man kan inte säga de pga en liten sak!!
Tänk på att när man får höra att man är en dålig mamma så gör de ont, så tänk er för innan ni öppnar munnen!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards